וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל המוזיקה ה-27 בראשל"צ יוצא לדרך

3.9.2014 / 8:20

ברי סחרוף, חווה אלברשטיין, מתי כספי, רונה קינן ואמנים רבים אחרים יתייצבו לעשות כבוד לתוכנית המיתולוגית של גלי צה"ל במסגרת פסטיבל המוזיקה ה-27 של ראשון לציון. בנוסף צפויים מופעים של ריטה, משה פרץ, היהודים, יהודה פוליקר ואחרים

היהודים.
היהודים מתארחים אצל מוקי

פסטיבל המוזיקה של ראשון לציון ייערך זו השנה ה-27 (אחרי גלגולים שונים לאורך השנים) בחול המועד סוכות בין התאריכים 9-14 באוקטובר, ויארח למעלה ממאה אמנים, הרכבים ומוזיקאים. הפסטיבל יתפרש על פני ששה מתחמי הופעות בעיר: האמפי-פארק החדש, היכל התרבות, גן המושבה, כיכר העיר ורובע הבילויים החדש.

בין האירועים ניתן למנות את המופע המשותף של גידי גוב ודני סנדרסון שמארחים את מזי כהן, אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק. ריטה שחוגגת עשרים שנה לאלבומה "אהבה גדולה", שכלל שירים כ"ערב כחול עמוק", "האם אתה מאושר" ו"ציפור זרה". משה פרץ במופע חגיגי עם תזמורת של 12 נגנים, מוקי מארח את תום פטרובר ואורית שחף מהיהודים, נורית גלרון במופע החדש "שירי אהבה", יהודה פוליקר, תזמורת צה"ל מארחת את רמי קליינשטיין, יואב יצחק מארח את אבנר גדסי ורון שובל. הופעה משותפת לשלומי שבן, שולי רנד ומיכה שטרית, והופעות נוספות של קרן פלס, שירי מימון ושמעון בוסקילה, עברי לידר ואחרים.

בנוסף צפוי מופע מחווה מיוחד במלאת 35 שנה ל"ארבע אחרי הצהריים", תכנית הרדיו המיתולוגית של גלי צה"ל המשודרת מדי יום חול וכוללת שירים רגועים מאוצר הזמר העברי. במופע צפויים להשתתף חווה אלברשטיין, אילנית, אתי אנקרי, קובי אפללו, דנה ברגר, אמיר דדון, הפרברים, מאור כהן, מתי כספי, ברי סחרוף, רונה קינן וקרולינה. אילנה דיין ורועי בר נתן ינחו את האירוע, שילווה על ידי התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully