וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרמתי במשרד: פסטיבל מומבאי יתקיים השנה בזכות מימון המונים

2.9.2014 / 17:52

פסטיבל הקולנוע במומבאי ייפתח גם השנה אחרי שהיה בסכנת סגירה. הקהל ויוצרי סרטים הודיים נרתמו לכלכל אותו במסגרת פרויקט מימון המונים, והתרומה הגדולה ביותר היא על סך של 100 אלף דולר

פלאח בוליווד. ISG
החגיגות עם היוודע הבשורות הטובות/ISG

השבוע הגיעה עדות נוספת לכוחו ההולך וגדל של מימון המונים, כאשר פסטיבל הקולנוע הבינלאומי במומבאי הצליח למצוא מימון בעזרת הקהל. זוהי השנה ה-16 שבה הפסטיבל מתקיים, ובחמש השנים האחרונות עלותו מומנה בעזרת חסות מקונגלומרט תקשורת מקומי שהחליט הפעם למשוך את ידיו. ניסיונותיו של הפסטיבל למצוא חסויות חדשות לא הניבו פרי, ומאחר שנדרש מינימום של 826 אלף דולר כדי שהפסטיבל יוכל לתפקד, היה חשש שלא יתקיים השנה.

מארגני הפסטיבל לא אמרו נואש ופנו אל הקהל באמצעות הרשתות החברתיות, ואכן הגולשים נרתמו ותרמו. התרומה הגדולה ביותר הייתה על סך של 100 אלף דולר והגיעה מחברת הפקות חדשה שממומנת על ידי צמד תעשיינים הודים, ומלבדם תרמו אנשים רבים מתעשיית הקולנוע ההודית, בכללם במאים, מפיקים, תסריטאים ואפילו מבקרים. כלל התרומות עד כה עבר את ה-250 אלף, ומארגני הפסטיבל בטוחים שיעמדו ביעד הסף שנדרש לקיומו.

בהצהרה שמסר מנהל הפסטיבל, סריניוואסן נאראיאנן, אמר, "היום לראשונה אני מרגיש באמת שפסטיבל הקולנוע במומבאי שייך לפטרוני ואוהבי הפסטיבל. אני מודה לכל אחד ואחד מאלה שחתרו לוודא שהפסטיבל ימשיך להציג את מיטב הקולנוע העולמי לקהל ההודי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully