וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה אישרה ולנה הידי תתפשט ב"משחקי הכס"

4.9.2014 / 10:20

עלילת מעלה מלך ב"משחקי הכס" מצולמת בקרואטיה, שמועצת הסרטים בה לא אישרה עירום בסצנות מסוימות. רגע חשוב הדורש מלנה הידי להתפשט הביא את חברי המועצה להתגמש. זהירות - ספוילר!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עירום חיוני. לנה הידי כסרסיי ב"משחקי הכס"/מערכת וואלה, צילום מסך

העירום ב"משחקי הכס" היה נתון לביקורת מאז יומה הראשון של הסדרה, ורבים האשימו את HBO ואת יוצרי הסדרה בהחפצת נשים ובעירום שלא לצורך. עד שכבר הגיעה סצנת עירום מהותית לעלילה שמתרחשת בספרים וצפויה להגיע בעונה החמישית של "משחקי הכס", היא היתה נתונה במחלוקת מול מועצת הסרטים בקרואטיה, מאחר שהכנסייה המקומית רצתה לבטל את צילומי הסצנה הזו ברחובות דוברובניק. ספוילר לעונה החמישית: בסצנה מובלת סרסיי עירומה ומושפלת לאורך רחובות מעלה מלך מול הקהל המתלהם, רגע קריטי בעלילתה של סרסיי.

הכנסייה הפעילה את כובד משקלה ומועצת הסרטים לא הנפיקה אישור לצילומי הסצנה, מאחר שאלה היו אמורים להתקיים בשטחה של כנסייה אמיתית בעיר. בימים האחרונים היתה HBO במו"מ קדחתני עם מועצת הסרטים הקרואטית וכעת שני הגופים הגיעו להסכם: ניתן יהיה לצלם את סרסיי העירומה ברחובות, כל זמן שלא תגיע אל מקום פולחן, קרי - הכנסייה עצמה. סצנות עירום שאמורות להתרחש בתוך הכנסייה, או 'ספט' במקבילה שלה ב"משחקי הכס", יצולמו בסט נפרד ומזויף.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully