וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל לונדון: "ערבים רוקדים", "את לי לילה", "בורג" ו"הנסיך הירוק" בפנים

3.9.2014 / 13:24

השנה המוצלחת של הקולנוע הישראלי נמשכת: "ערבים רוקדים", "את לי לילה", "בורג" ו"הנסיך הירוק" התקבלו לפסטיבל לונדון שייערך בחודש הבא

יח"צ - חד פעמי

בעיצומו של יום הקולנוע הישראלי, התעשייה המקומית זכתה בסיבה נוספת לחגיגה, עם עוד הצלחה בזירה הבינלאומית: פסטיבל לונדון פירסם את רשימת המשתתפים באירוע החשוב, שיתקיים בין השמונה ל-19 באוקטובר הקרוב, ומתברר כי יש בה נציגות ישראלית מרובעת: "ערבים רוקדים" ו"בורג" העלילתיים, "את לי לילה" ו"הנסיך הירוק" התיעודי. רובם, אגב, סרטים שעוסקים בסכסוך, ומעניין יהיה לראות כיצד יתקבלו לאור האווירה הפוליטית-תרבותית-חברתית המתוחה שיש לאחרונה בבירת לונדון.

"ערבים" רוקדים, של ערן ריקליס, ו"בורג", של שירה גפן, יוקרנו במסגרת המכונה "Debate", ובו מציג הפסטיבל סרטים שלדעתו יכולים לעורר דיון ואף ויכוח פוליטי. בין השאר, במסגרת זו תתקיים גם הבכורה האירופאית של "רוזווטר", סרט הבכורה כבמאי של ג'ון סטיוארט, שמתרחש אף הוא במזרח התיכון. "את לי לילה", של אסף קורמן, יוקרן במסגרת המכונה "Love"

את הפסטיבל יפתחו וינעלו שני סרטים מדוברים העוסקים במלחמת העולם השנייה – "The Imitation Game" עם הפייבוריט הנוכחי לאוסקר בנדיקט קמברבאץ' יפתח אותו, ו"זעם" עם בראד פיט ינעל אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully