וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדי פטינקין מ”הומלנד”: "אחרי העונה הרביעית ארוץ לראשות ממשלת ישראל"

3.9.2014 / 16:36

השחקן היהודי שמוכר מתפקידיו ב"הומלנד", "שיקגו הופ" ו"הנסיכה הקסומה", התארח בתוכניתו של סטיבן קולבר ואמר שעם תום העונה הרביעית של "הומלנד" הוא מתכנן לרוץ לראשות ממשלת ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו הא, מי זה בא/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן היהודי מנדי פטינקין התארח אתמול בתוכנית הסאטירה של סטיבן קולבר לקראת העונה החדשה של "הומלנד", שמגיעה ב-5 באוקטובר. במסגרת הריאיון "חשף" שעם תום העונה הנוכחית הוא מתכוון לרוץ לראשות ממשלת ישראל. קולבר פתח את הריאיון בהשוואה בין "הומלנד" לבין מה שקורה באמת, באותו יום שבו נודע על עריפת ראשו של העיתונאי סטיבן סוטלוף על ידי הטרוריסטים מארגון "המדינה האסלאמית". "זה כאילו שהם גונבים לכם את התסריטים", אמר קולבר, ופטינקין ענה: "יש לי תרופת נגד, יש לי פיתרון שהגיתי ואני חושב שיאזן את חלקי בעולם הזה, למשך כמה זמן שייתכן שנשאר לי בו. ואשמח לדעת אם תרצה להצטרף אלי"

על פי הכשרתו של קולבר באימפרוביזציה, שלימדה אותו לומר "כן" על כל רעיון ששותפו להופעה מעלה, גם הפעם קולבר המופתע ענה בחיוב להצעה. "ובכן", פתח פטינקין, "בהתחשב במצב של העולם, והמוקד שלו שלדעתי הוא המזרח התיכון, ברגע שהעונה הרביעית של "הומלנד" תיגמר אני מתכוון לנהוג כפי שאתה נהגת כשרצת לנשיאות ארה"ב, ולהיכנס למירוץ לראשות ממשלת ישראל".

על רקע תשואות הקהל שאל קולבר בתגובה, "מה יהיה עליי לעשות?". פטינקין השיב: "ברצוני להציע שלנוכח השקפת העולם הימנית שלך מדי פעם, אתה תהיה היועץ הבטחוני שלי. מאחר שביטחון הוא בעל משמעות עליונה בחלק הזה של העולם, אני מרגיש שאיתך כאחראי על הביטחון ואיתי כאחראי על המוסר ועל הגישה כלפי האנושות, השילוב של השניים אולי ירגיע את האזור ויהפוך אותו למשהו שאולי יצחק על עצמו לפעמים".

אולי רצוי שמישהו ישלח לפטינקין כמה לינקים לפרקים של "מצב האומה" ו"ארץ נהדרת", אבל כך או כך יש לשער שניסיונו כמנהל הפיקטיבי המרכז ללחימה בטרור ב-CIA, יהווה משקל נכבד בהחלטתם של אזרחי ישראל להצביע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully