וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני פאר נפטר לאחר מאבק קשה במחלת הסרטן. פאר היה שחקן תיאטרון וקולנוע, איש תקשורת ותיק ומגיש תוכניות בטלוויזיה וברדיו. באפריל 2014 גילה פאר בעמוד הפייסבוק שלו כי חלה במחלת הסרטן. "זה מהבוקר, אחרי הכימותרפיה השלישית. קרני, המלאך שלי שאני לא יודע איפה היא החביאה את הכנפיים שלה, אומרת שחבל שככה הגעתי לתספורת שהכי מתאימה לי. ממשיכים הכל כרגיל רק עם לוק חדש... הסרטן המר עשה לי ראש מתוק", כתב לצד תמונה בה הוא מופיע קירח. בנו עופר פאר אמר לוואלה! תרבות: "אבא נלחם כמו גיבור עד הרגע האחרון. לפחות הוא לא סובל עכשיו". שרת התרבות, לימור לבנת, מסרה: ?דווקא ביום הקולנוע הישראלי נפרד עולם הקולנוע בכאב מאחד מטובי בניו. מני היה מעמודי התווך של עולם התרבות. הכרתי אותו היטב במשך שנים רבות, שחקן מוכשר הן בקולנוע, הן בתיאטרון, מומחה לאמנות וכמובן מוכר כמגיש טלוויזיה. אני מוסרת את תנחומיי לרעייתו קרני ולילדיו. יהי זכרו ברוך?.

מני פאר נפטר לאחר מאבק קשה במחלת הסרטן. פאר היה שחקן תיאטרון וקולנוע, איש תקשורת ותיק ומגיש תוכניות בטלוויזיה וברדיו. באפריל 2014 גילה פאר בעמוד הפייסבוק שלו כי חלה במחלת הסרטן. "זה מהבוקר, אחרי הכימותרפיה השלישית. קרני, המלאך שלי שאני לא יודע איפה היא החביאה את הכנפיים שלה, אומרת שחבל שככה הגעתי לתספורת שהכי מתאימה לי. ממשיכים הכל כרגיל רק עם לוק חדש... הסרטן המר עשה לי ראש מתוק", כתב לצד תמונה בה הוא מופיע קירח.

בנו עופר פאר אמר לוואלה! תרבות: "אבא נלחם כמו גיבור עד הרגע האחרון. לפחות הוא לא סובל עכשיו". שרת התרבות, לימור לבנת, מסרה: ?דווקא ביום הקולנוע הישראלי נפרד עולם הקולנוע בכאב מאחד מטובי בניו. מני היה מעמודי התווך של עולם התרבות. הכרתי אותו היטב במשך שנים רבות, שחקן מוכשר הן בקולנוע, הן בתיאטרון, מומחה לאמנות וכמובן מוכר כמגיש טלוויזיה. אני מוסרת את תנחומיי לרעייתו קרני ולילדיו. יהי זכרו ברוך?.

  • עוד באותו נושא:
  • מני פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully