וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: הסרט שהפיל את מבקרי הקולנוע מהכיסא מגיע לאקרנים בישראל

סרטו החדש של הבמאי ריצ'רד לינקלייטר עוקב אחרי התבגרותו של ילד אמריקאי מגיל 6 ועד גיל 18 וצולם במשך 12 שנים רצופות בכל קיץ, עם אותם השחקנים. פינת התרבות אצה רצה לקולנוע

מערכת וואלה!

בזמן שפינת התרבות נמצאת באולפן וואלה!, העולם שבחוץ לא מפסיק להתפעם ממה שמכונה "האירוע הקולנועי של השנה", לא פחות. "התבגרות", סרטו החדש של הבמאי ריצ'רד לינקלייטר הוא הסרט המצופה שהניב שלל תשואות ממבקרי הקולנוע של העולם, ובניו יורק טיימס אף נכתב עליו שהוא "אחד מהסרטים המפעימים והייחודים ביותר של המאה ה-21". כן, ממש ככה.

יצירתו הקולנועית יוצאת הדופן של לינקלייטר, אשר קטף את פרס הבמאי הטוב ביותר בפסטיבל ברלין השנה לסרט זה, צולמה לאורך 12 שנים עם אותה קבוצת שחקנים קבועה בכיכובם של פטרישה ארקט, אלר קולטריין ואית'ן הוק. הסרט, עוקב אחר מייסון (קולטריין), מגיל 6 ולאורך העשור הראשון הסוער בחייו, בו הוא חווה בין היתר את גירושי הוריו, מעברי בתים, נישואין מחדש, מעברי בתי ספר, מחלוקות משפחתיות, אהבות ראשונות, שברון לב ועוד חוויות שהחיים מציבים לו. בראיון שנערך עימו לאחרונה, סיפר לינקלייטר כי לא רצה שוקלטריין השחקן יחווה חוויות שונות על הסט (כמו למשל ריב או יחסי מין) לפני שיהיו לו ההזדמנויות לחוות אותן בעצמו כאדם פרטי, לפני שהוא מגיע לסט כשחקן.

בקיצור, במקום להשתמש באיפור, אפקטים ושאר ירקות, בחר הבמאי בטריק הכי פשוט בספר: סבלנות. אחרי שהסרט זכה גם לשבחי המבקרים גם בארץ, מחר הוא עולה לאקרנים בבכורה ארצית, כך שסופסוף נוכל לראות על מה כל ההייפ המטורף הזה. צפיה מהנה.

"התבגרות", במאי: ריצ'רד לינקלייטר, ממחר, 4.9, בבתי הקולנוע.

מתבגרים ומתגברים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully