וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כן, אני לוחמת". צפו: ראיון עם אהובה עוזרי

רגע לפני שתופיע במסגרת "ימי תרבות", אהובה עוזרי מסבירה בראיון מיוחד למה היא לא מוכנה ללמד אף אחד לנגן על הבולבול טרנג ומה הדבר הכי מרגש שיכול לקרות לה בהופעה

קרדיט וידאו: דוד קורן

אהובה עוזרי היא לא סתם זמרת נשמה, היא גם מסוג המוזיקאיות שלא ייתנו לשום דבר לעצור אותן. הזמרת שהמיסה לבבות בעבר וממשיכה לרגש ולהרקיד את הקהל המסור שלה גם היום, תופיע ב-10 בספטמבר בהיכל התרבות של עפולה, במסגרת "ימי תרבות" 2014, מיזם אירועי התרבות של מפעל הפיס בשיתוף משרד התרבות והספורט ופורום מוסדות תרבות ואמנות.

במהלך "ימי תרבות" ייפתחו עשרות מוסדות וגופי תרבות את שעריהם לקהל הרחב בעשרות יישובים ברחבי הארץ ויציגו ממיטב הצגות התיאטרון, מופעי המחול, מופעים מוזיקליים, סרטים, תערוכות במוזיאונים ועוד, והכל במחיר כניסה סמלי של עד 20 שקלים, ובדרום - ללא תשלום.

לא תספיקו להצפין עד עפולה? אל חשש, עוזרי תופיע גם ב-30 בספטמבר במופע להקה חגיגי במועדון הזאפה בתל אביב, ותארח על הבמה את האורח המיוחד מאוד ברי סחרוף. סחרוף, הטורקי הנודע, היה אחד מנושאי השיחה של עוזרי עם וואלה! תרבות, לצד נושאים הכרחיים לא פחות: הנגינה על הבולבול טרנג, דור ההמשך במוזיקה הישראלית, האופן בו בחרה להתמודד עם מחלת הסרטן, הנחישות העצומה ללכת קדימה וכמובן- מה הדבר הכי נהדר שיכול לקרות לה בהופעה (רמז: זה קשור לדמעות בעיניים של הקהל). אהובה, את אישה אהובה.

*קרדיט צילום הקטעים מתוך ההופעות של אהובה עוזרי: אביטל דוידזון.

לפרטי המופע המלאים של אהובה עוזרי ב"ימי תרבות" לחצו כאן.

לפרטים מלאים על תכניית אירועי "ימי תרבות", היכנסו לאתר הבית של "ימי תרבות" 2014.

מגיעים להופעה של אהובה בעפולה? ספרו לנו בפייסבוק כי אנחנו חייבים טרמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully