וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: הדס קליינמן ואביב בכר שרים "בימים שיעברו עלינו"

4.9.2014 / 11:58

"בימים שיעברו עלינו" הוא הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה של הצמד הדס קליינמן ואביב בכר, גולשי וואלה! תרבות מוזמנים להאזין לו לפני כולם

הדס קליינמן ואביב בכר החלו את דרכם היצירתית המשותפת בשנת 2012, אז סיימה הדס תקופה של חמש שנים אינטנסיביות כחברה בהרכב 'אסף אבידן והמוג'וז' במהלכן חוותה מאות הופעות על הבמות הנחשקות בעולם. באותה התקופה התגורר אביב באוהל בחווה מבודדת בגליל, תוך שהוא עוסק בצורה מקצועית בחקר מוסיקה של העולם העתיק ובמקביל הפך לאחד מהמוזיקאים והנגנים המבוקשים בארץ בכלי פריטה. כששמעה הדס במקרה שיר של אביב דרך מכר משותף החיבור היה מיידי.

הדס: "השיר נכתב על ידי אביב כשהיה בן 16. היה לנו ברור שלמרות הזמן שעבר הוא צריך להיכנס לאלבום הבכורה שלנו , אז בעבודה משותפת " פתחנו" אותו מחדש". השיר עצמו היה קסום גם בצורה הגולמית שלו אבל היה צריך לעבור מעט שינויים כדי להתאים אותו לרוח האלבום ואני מאמינה שהצלחנו בכך".

אביב: "השיר אכן נכתב במהלך תקופת חיים אחרת מבחינתי, ובמהלך השנים עבר כמה גלגולים עד שהגיע לתוצאה הסופית שאתם שומעים היום. הראשון ששר אותו איתי היה אחי הגדול, היינו מבצעים אותו יחד בשני קולות וגיטרה בלבד, כך שמאוד מרגש אותי לחלוק עם העולם את אחד השירים הכי אינטימיים שלי, באלבום ובכלל ".

אלבום הבכורה של השניים ייצא בראש השנה. ההופעות הקרובות: 5 בספטמבר במסגרת פסטיבל אושו, 15 בספטמבר במסגרת מופע המחווה למאיר אריאל , 19 בספטמבר בתיאטרון תמונע, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully