וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורץ סיני שיכור העמיד פני סופרמן וקפץ מחלון הקומה החמישית בתחתונים בלבד

4.9.2014 / 15:56

גבר סיני שיכור פרץ לדירה, ולהפתעתו נכחה בה ילדה חשדנית בת 10. מחשש להסתבך, אמר לילדה שהוא סופרמן, וכדי להוכיח שהוא גיבור על, נשאר עם תחתוניו בלבד, וזינק מחלון הקומה החמישית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טאנג לי בן ה-25, ניסה לפרוץ לדירה בקומה החמישית, לאחר ששתה אלכוהול, מתוך מחשבה שהדירה ריקה. להפתעתו, בתו של הבעלים בת ה-10 נכחה בבית והתעוררה בזמן שהוא נכנס לדירה. מתוך חשד להסתבך, עלה במוחו רעיון יוצא דופן: הוא סיפר לילדה שהוא סופרמן.

"כדי שהילדה תשמור על שקט", סיפר הפורץ השיכור לכתבים ממיטת בית החולים, "אמרתי לה שאני סופרמן אמיתי ושמיד אעוף חזרה למפקדה הסודית שלי. היא חשדה שאני מבלף, ואמרה לי: 'אם אתה סופרמן, תראה לי שאתה יודע לעוף, או שאני אצרח'. לא היתה לי ברירה, אז הורדתי את בגדי ונשארתי עם תחתונים כדי להראות כמו גיבור על, וניגשתי לחלון. ראיתי גג נוסף מתחת, וחשבתי שאני אוכל לעשות את זה, אבל הגג היה הרבה יותר נמוך ממה שחשבתי. אני יודע שזה לא הגיוני, אבל זה נראה לי הגיוני כי הייתי שיכור".

מאוחר יותר, המשטרה מצאה את טאנג לי על הגג בעודו לובש את תחתוניו הצהובים בלבד, ועל גופו חתכים ופצעים, לאחר ששכן שמע את זעקות הכאב שלו. הסופרמן וונאבי עלול להישלח למאסר של עד שבע שנים בשל פריצה. דובר המשטרה המקומית בסין אמר: "הגענו אליו עם סולמות, הוא טופל בשל פצעיו והשגנו לו בגדים חדשים, לפני שהוא נלקח לבית חולים. שם הוא מוחזק תחת שמירה, ולאחר שמצבו הבריאותי ישתפר הוא ייאסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully