וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "שומרי הגלקסיה" מרוויחים מסוף שבוע עצל

7.9.2014 / 11:53

סוף השבוע האחרון החולף היה שקט ואיטי, כמדי שנה כאשר הילדים חוזרים לבית הספר ומתחילים משחקי הפוטבול, כך שבתי הקולנוע נשארו כמעט ריקים. המרוויח העיקרי היה "שומרי הגלקסיה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא כוכב כמו אלביס. "The Identical"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל שנה חייב להיות השבוע הגרוע ביותר בשנה. כשמדובר בהכנסות בבתי הקולנוע האמריקאיים, השבוע הזה מגיע בדרך כלל בתחילת ספטמבר. הילדים חוזרים לבית הספר, ליגת ה-NFL מתחילה ובתי הקולנוע נשארים כמעט ריקים. מכיוון שכך, האולפנים לא משחררים שום דבר מעניין ומחמירים את המצב. מדהים כמה שלא היה שום דבר חדש לראות בקולנוע השבוע: הסרט החדש היחיד בהפצה רחבה, "The Identical" - סיפור על תואם אלביס ואחיו התאום – לא הצליח להגיע אפילו להכנסות של 2 מיליון דולר, ונתקע במקום העשירי בלבד.

אז מי מרוויח מכך שלא קורה כלום? "שומרי הגלקסיה", כמובן. הסרט של מארוול כבר בן שישה שבועות, מתוכם ארבעה הוא בילה במקום הראשון – ושם נשאר גם השבוע עם הכנסות של כ-10 מיליון דולר. עוד בשבוע שעבר כבש "שומרי הגלקסיה" את תואר הסרט המכניס ביותר השנה עד כה, ועכשיו הוא רק מגדיל את הפער: הכנסותיו הכוללות מסתכמות בכ-295 מיליון דולר, וזה עניין של כמה ימים עד שיגיע ל-300 מיליון.

במקום השני, כרגיל – באמת שזה כבר מעניק הרגשה של פזמון חוזר – "צבי הנינג'ה" עם כ-5.5 מיליון דולר. הצבים והשומרים הם האחראיים הבלעדיים לכך שאוגוסט השנה היה חזק קופתית בהרבה מהרגיל: בדרך כלל זה החלש שבין חודשי הקיץ, אבל השנה ההכנסות באוגוסט היו למעשה גדולות יותר מאשר במאי או ביולי. שני הסרטים האלה לבדם אחראיים לכמעט חצי מההכנסות הקולנועיות במהלך החודש הזה.

אל המקום השלישי בסוף השבוע צפוי להגיע הסרט היחיד שמזכיר להיט בחודש האחרון ושאין בו צבים או רקונים מדברים: "נראה אותך שוטר", הקומדיה עם ג'ייק ג'ונסון ודיימון ווייאנס. הסרט הכניס כבר כ-67 מיליון דולר – אמנם לא שובר קופות ענק, אבל סכום חביב בהחלט בהתחשב בתקציב המוגבל של הסרט (כ-17 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully