וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזור תחזור: להקת משינה שבה לבמה לאחר מעל לשנה בה היתה מושבתת

8.9.2014 / 14:52

משינה חוזרת לבמה לאחר הקפאה עקב מצבו הבריאותי של יובל בנאי, ותופיע בערבי מחווה לסאבוויי סאקרס ולאריק איינשטיין. בנאי: "אני מרגיש מעולה, הטכנולוגיות היום זה משהו"

יובל בנאי. ניב אהרונסון
"היו מלחמות, היו עניינים, עכשיו צריך לנגן". יובל בנאי, היום במסיבת העתנואים של פסטיבל הפסנתר/ניב אהרונסון

להקת משינה חוזרת לבמה לאחר הפסקת פעילות ארוכה של מעל לשנה. ב-22 בספטמבר תשתתף הלהקה בערב מחווה ללהקת הפאנק סאבוויי סאקרס במועדון הבארבי בתל אביב. כל הכנסותיו יתרמו לסולן הסאבוויי סאקרס אביב מארק, שבתקופה האחרונה אינו בקו הבריאות, ולצדם יופיעו עוד אמנים מוערכים רבים בהם ברי סחרוף, אהוד בנאי, מוניקה סקס, מאור כהן, איפה הילד ותערובת אסקוט; בנוסף, ב-7 באוקטובר משינה תופיע עם שני שירים במסגרת ערב המחווה לאריק איינשטיין.

הפעילות האחרונה של הלהקה התקיימה ביוני 2013, עת הוציאה משינה סינגל חדש, "לב שבור ביום מושלם" שמו. באותו שבוע לקה יובל בנאי בלבו פונה לבית חולים ועבר צנתור. בעקבות כך ביטלה הלהקה את הופעותיה וקטעה את תכניותיה.

- יובל בנאי, איך אתה מרגיש?

"פיזית? אתה רוצה שאני אתפשט? אני מרגיש אחלה, מעולה. סידרו אותי, אתה לא מאמין, היום הטכנולוגיות זה משהו".

- משמח לשמוע ש"משינה" חוזרת לבמה.

"זה מאוד משמח גם אותי. תשמע, הכל אופטימי, הכל כיף, חוזרים לשיגרה. היו מלחמות, היו עניינים, עכשיו צריך לנגן, זה הכל. ננגן אחרי הפסקה לא קטנה בערב מחווה לסאבוויי סאקרס, וגם בערב המחווה לאריק איינשטיין, גיבור נעוריי".

- נשמעה ביקורת על כך שסלקום חטפו את האירוע לצורך פרסומת.

"אתן לך רמז: אני נמצא במופע הזה בגלל אריק איינשטיין ובגלל סימה. זה למה אנחנו עושים את המופע של אריק איינשטיין, אם הבנת את הרמז".

- זה מזכיר את הביקורות הנוקבות שנשמעו כשמשינה חזרה בחסות סלקום.

"כמו שאני בשביל אריק ובשביל סימה, אני בשביל משינה אותו דבר".

בנוסף לכך, יעלה בנאי מופע ללא חברי משינה בפסטיבל הפסנתר הקרוב ביחד עם אלונה טוראל. "המופע בפסטיבל הפסנתר", אומר לנו בנאי, "הוא שלי ושל אלונה וטוראל, פסנתרנית, קלידנית. לא בדור שלי, דור מעליי. ניגנה בין השאר עם אריק איינשטיין, שלום חנוך והפלטינה. אלונה פסנתרנית אדירה מהגדולות שהיו אי פעם בישראל, גם בבלוז, גם ברוק וגם בג'אז, וגם בנאדם מקסים. בשבילי לנגן עם אלונה זה עניין, זה כיף. אני עם גיטרה אקוסטית, אלונה פסנתר. נושי פז מפיק לנו מוזיקלית את האירוע הזה, נראה לי שהוא יצטרף אלינו לכמה שירים בתוך העסק. אלונה ניגנה גם עם אבא שלי (יוסי בנאי – ש.ב.) בסיבוב ההופעות האחרון שהוא עשה בחייו, ולכן בטוח נעשה שיר של יוסי, וזה יהיה מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully