וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי סרנגה והתזמורת האנדלוסית מכים שנית: צפו בחזרות לקראת "ימי תרבות"

"כל זמר חולם להרגיש תזמורת שלמה מאחוריו": שלומי סרנגה, האיש בעל הקול העמוק בעולם, לצד התזמורת האנדלוסית - טוחנים חזרות לקראת "ימי תרבות" . צפו בהכנות

צילום וידאו: איתי רודן

לפי המיתוס, המקום הכי נמוך בישראל ובעולם נמצא בים המלח, אבל מקורות סודיים של וואלה! תרבות גורסים כי העומק האמיתי והרציני יותר מסתתר דווקא בין מיתרי קולו של שלומי סרנגה. על רקע ההרמוניה הנהדרת של נגני מבית התזמורת האנדלוסית בניצוחו של תום כהן, מדובר כבר בשילוב מנצח של ממש.

עשה לכם חשק לרוץ לפטיפון הביתי ולשמוע קלאסיקות מן העבר? אל חשש, ממש בקרוב גם אתם תוכלו להיזכר במוזיקה ים תיכונית כמו שכבר לא עושים היום – עת יתארח סרנגה בקונצרט של התזמורת האנדלוסית מאשקלון.
המופע, תחת הכותרת "רמבטיקו ים תיכוני", יתקיים היום (שלישי), בתאריך ה-9 בספטמבר באודיטוריום חיפה, בעלות של 20 שקלים בלבד.

המופע נערך במסגרת "ימי תרבות" 2014, מיזם אירועי התרבות של מפעל הפיס בשיתוף משרד התרבות והספורט ופורום מוסדות תרבות ואמנות. במהלך "ימי תרבות" ייפתחו עשרות מוסדות וגופי תרבות את שעריהם לקהל הרחב בעשרות יישובים ברחבי הארץ ויציגו ממיטב הצגות התיאטרון, מופעי המחול, מופעים מוזיקליים, סרטים, תערוכות במוזיאונים ועוד, והכל במחיר כניסה סמלי של עד 20 שקלים, ובדרום - ללא תשלום.

הקהל שיצפין עד חיפה עבור המופע המיוחד הזה (מלבד התזמורת האנדלוסית שמקורה באשקלון) יכול לצפות למוזיקה הקסומה מיוון וסביבותיה, רמבטיקו, לאדינו, ומוזיקה קלאסית עם סרנגה, שבקולו העמוק הפך לזמר ישראלי המזוהה ביותר עם יוון. בנוסף, לצידו של סרנגה, תופיע אחת מהתופעות הגדולות של השנה האחרונה - הישראלית שחיה בספרד ועשתה פריצה אדירה באירופה - מור קרבסי, וכן תופיע גם הזמרת הצעירה אור דלית שתרגש אותנו בקולה הענוג והשברירי. במופע יתארח גם נגן הבזוקי נרי פרידנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully