וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

U2 משחררים אלבום חדש להורדה בחינם

9.9.2014 / 23:11

במסגרת אירוע ההשקה של האייפון החדש שיחררה הערב הלהקה הגדולה בעולם את "Songs Of Innocence", אלבום חדש בחינם, הראשון שלה מזה חמש שנים

עוד לפני אירוע ההשקה של חברת אפל הערב היו ידיעות על כך שלהקת U2 צפויה להיות כרוכה בו באופן כלשהו. הערב נודע מהו אותו אופן: לראשונה מזה חמש שנים שיחררה הלהקה האירית אלבום חדש והיא מעניקה אותו להורדה בחינם.

האלבום, "Songs Of Innocence", שוחרר באייטיונס מיד עם עת הכרזתו במסגרת אירוע ההשקה של אפל הערב (שלישי), כאשר החברה הכריזה על מכשירי האייפון והשעון החדשים שלה. U2 הופיעו במהלך האירוע עם השיר הראשון אותו הם משחררים מתוך האלבום המדובר, וגם זה שפותח אותו, "The Miracle (Of Joey Ramone)", המוקדש כמובן לסולן המנוח של הראמונז וניתן לשמוע אותו כאן למעלה.

U2 עבדו על האלבום במשך שנתיים עם המפיק דיינג'ר מאוס, המהווה חצי מהצמדים נארלס בארקלי וברוקן בלז, שבין היתר הפיק בעבר אלבומים לבק והבלאק קיז. בהמשך ההקלטות - שהתפרשו על פני דבלין, לוס אנג'לס וניו יורק - נעזרו U2 גם במפיקים נוספים, בהם Flood שאיתו עבדו על אלבומם הקלאסי מ-1987, "ג'ושוע טרי".

"רצינו לעשות אלבום מאוד אישי", אמר בונו בראיון לרולינג סטון. "בואו ננסה להבין למה רצינו להיות בלהקה, היחסים סביב הלהקה, החברות שלנו, האהובים שלנו, המשפחות שלנו. כל האלבום הזה הוא מסעות ראשונים - מסעות ראשונים מבחינה גיאוגרפית, רוחנית, מינית. וזה קשה, אבל הלכנו לשם… חלק מהמוזיקה בימינו שאנשים קוראים לה 'פופ' היא לא באמת פופ, ורצינו שתהיה לנו המשמעת של הביטלס או הסטונס בשנות השישים, כשהיו שירים אמיתיים. אין איפה להסתתר: מחשבות ברורות, מלודיות ברורות".

מלבד הגרסה הדיגיטלית שכבר שוחררה, עתיד לצאת במהלך אוקטובר אלבום פיזי שיכלול שני שירים חדשים נוספים ושלל גרסאות לשירי האלבום, כמו גם חוברת בת 24 עמודים.

  • עוד באותו נושא:
  • u2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully