וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם דנה ברגר

12.9.2014 / 0:05

מקייט בוש, דרך פינק פלויד ועד קורין אלאל. דנה ברגר בוחרת את האלבומים שסללו את דרכה למוזיקה וגם השאירו אותה שם לשנים רבות של עשייה. האזינו לבחירות

דנה ברגר. אוהד רומנו,
אלאל ובוש. הבחירות של דנה ברגר/אוהד רומנו

Kate Bush - The Kick Inside

"אלבום שהוא אבן דרך בשבילי, גיל 15 או 16 בירושלים, שרה מול המראה וחולמת להיות זמרת כשאהיה גדולה. האלבום הזה הוא געגוע טהור,כמיהה מסתוריות ויופי".

Pink Floyd - The Wall

"מרד הנעורים, היינו הולכים כמעט כל ערב לבר קטן בנחלת שבעה כדי לצפות בסרט האדיר והמיוסר הזה, אלבום גאוני של להקה מופלאה. התיישב בול בימים ההם על הגיל הזה של הטלת הספק והחדווה שבמרד". ‫

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

David Bowie - Hunky Dory

"עוד אלבום שנכנס חזק מתחת לעור בתקופה משמעותית בחיים. דיוויד בואי עבורי היה המלך הבלתי מעורער. במיוחד האלבומים הישנים שלו. סמל של תקופה. עם הגיטרות, יחפים ואבודים, במדרחוב של עיר הקודש".

קורין אלאל - מותק

"אלבום מופת של המלכה הבלתי מעורערת קורין. כמה מעורר היה לגלות אותה. אל תקרא לי מותק (צרויה להב על המילים), חיה בתוך קופסה, סוף סוף זמרת יוצרת עם אמירה עם ייחודיות. התאהבתי מיד. הרבה השראה".

Lauryn Hill - The Miseducation of Lauryn Hill

"שלמות של אלבום. אינסוף האזנות. הופעה אחת בלתי נשכחת בפריז. זמרת אדירה, טקסטים לפרצוף, תעוזה, גינה מופלאה, מנגינות יפהפיות. מה עוד אפשר לבקש? תענוג צרוף".

דנה ברגר תקיים הופעת השקה לאלבום "מתנות של זמן" ב-17 בספטמבר, בזאפה הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully