וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיר איקס: השערוריות הפליליות של "כוכב נולד"

14.9.2014 / 12:42

פרשת האונס החדשה בה מעורב בוגר "כוכב נולד" גרמה לנו להיזכר בכמה שערוריות פליליות נוספות הקשורות לתוכנית הריאליטי המוזיקלית הגדולה של העשור הקודם. העלאת זכרונות קסומים, מישהו?

אבא גנוב

תמר יהלומי היתה אחת המתמודדות היותר זכורות של "כוכב נולד 9", סתם, לקח לנו די הרבה זמן להיזכר בשמה. רגע לפני שלב חצי הגמר, הפקת התוכנית חשפה שההצבעות בשתי תוכניות קודמות הוטו לטובת תמר יהלומי.

המזייף? אבא יהלומי שהחליט לעשות הכל, אבל באמת הכל, כדי להופך את בתו לכוכבת נולדת. "בשם בתי תמר יהלומי אני מבקש להודיע לכם כי לאור הפרסומים בעניין ההצבעות ל'כוכב נולד' בימים האחרונים החליטה תמר שלא להמשיך ולהתמודד בתוכנית", כתב אבא יהלומי במכתב בו הודה במעורבותו בפרשה.

היחסים בין יהלומי ואביה, אגב, עדיין טובים.

גניבת דעת

ארבע שנים לפני תמר יהלומי, הודח שי ליבוביץ משלב האודישנים של "כוכב נולד 5" בגלל תיק פלילי פתוח. שי ליבוביץ מי? בדיוק.

תחילת הסיפור המרנין באודישנים די מוצלחים של בחור בשם שי ליבוביץ. לצערו של אותו ליבוביץ, מערכת יחסים שניהל עם בחורה באותו הזמן התפוצצה והסתיימה בתלונה של בת הזוג על גניבת מספר פריטים. בהפקת התוכנית החליטו להיפרד מליבוביץ לפני תחילת שלב הנבחרת. מי תפס את מקומו? אורן כדורי. והשאר - היסטוריה.

זמרת פלילית

מרגלית צנעני, המלעונה המג'עג'עת מכולן, נזרקה מהעונה העשירית של "כוכב נולד" בשל סחיטה באיומים, הטיית תוצאות בתוכנית וקשרים הדוקים מדי עם העולם התחתון.

בבקשת המעצר נכתב כי צנעני "הסתייעה בגורמים פליליים מהעולם התחתון, התנהלה כאחרונת העבריינים והוגדרה על ידם כראש ארגון פשיעה וכ'אחת משלהם'". עוד נכתב כי צנעני ניצלה את קשריה ומקום עבודתה בערוץ 2 כדי לאפשר לעבריינים "דריסת רגל בתעשיית הבידור". חוץ מאובדן הג'וב ב"כוכב נולד", צנעני גם זכתה לקבל שישה חודשי עבודות שירות.

והכל בגלל סכסוך על תמלוגיו של עומר אדם. אנחנו עוד נחזור אליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מרגול. נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס
מה נתת לה? לא, באמת, מה נתת לה?/נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס

הילד בן שלושים

נבחרת "כוכב נולד 7" התהדרה במתמודדים צעירים וזכים כמו רוני דלומי. ובמתמודדים עוד יותר צעירים כמו עומר אדם.

אדם, כזכור, טען שהוא בן שש עשרה וחצי למרות שהיה צעיר יותר. הזיפים, שיער החזה, הקול הגרוני. לא ברור מה אבל בהפקת התוכנית בחרו שלא לפקפק בסיפורו של אדם והעבירו אותו שלב. אחרי שמרשם התושבים דלף לאינטרנט בצורה לא חוקית, התברר כי אדם הוא ילדון. אדם הודח מהתוכנית וילד קריירה מוזיקלית משגשגת שניפקה כמה קליפים בלתי נשכחים.

הופה.

כולן היו בנותיו

נכון, "הכוכב הבא" היא לא "כוכב נולד" וטכנית מדובר בתוכנית אחרת אבל ברצינות, אף אחד לא באמת מבדיל ביניהן. ולאף אחד גם, תאמינו או לא, לא ממש אכפת שהן שתי תוכניות שונות.

העונה הראשונה של "הכוכב הבא" הגיעה לכותרות בזכות שני דברים: ההנחייה של אסתי גינזבורג וכמובן - הפרשה בה היה מעורב אייל גולן. קטינות, אבא, יחסים לא באמת תמימים, פלאפות, יו ניים איט. פתאום האבא של תמר יהלומי נראה די תמים, לא?

אביו של אייל גולן בהארכת מעצר, בית משפט השלום תל אביב. נובמבר 2013. דניאל בוק, צילום מסך
שונטל!/צילום מסך, דניאל בוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully