וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציף ציף על הרציף: בום פם נותנים בראש באמצע תחנת הרכבת כאילו כלום. צפו

15.9.2014 / 11:29

מי מאיתנו לא חלם לרדת בתחנת הרכבת האפרורית שלו ואז להיתקל בבום פם בהופעה חיה? כמעט כולנו. היינו שם כשזה קרה

יח"צ - חד פעמי

מכירים את הרגע הזה שבו אתם יורדים מהרכבת ונתקלים בהרכב המוזיקה האהוב עליכם שר לכם בדרככם הביתה? האנשים הממהרים שהתהלכו בשבוע שעבר על הרציפים של תחנת הרכבת לוד לא יכלו שלא להבחין במשהו שונה: ההרכב בום פם העמיד את כליו במרכז התחנה והרים את האווירה לקהל האקראי שזכה לקבל יופי של סיפתח לסוף השבוע.

באותה שעה בה הופיעו בום פם (אורי כנרות, יובל "טובי" זולוטוב ואיתמר לוי) בלוד, הופיע ההרכב גרוב אמבסדורז בתל אביב אוניברסיטה ואילו המג'יקל מיסטרי טור הופיע בתחנת אשקלון. ההופעות התקיימו במסגרת מיזם "ימי תרבות" של אירועי התרבות של מפעל הפיס בשיתוף משרד התרבות והספורט ופורום מוסדות תרבות ואמנות. "ימי תרבות" התקיימו מהתאריך 9 בספטמבר עד היום (שני), ה-15 בספטמבר, ובמסגרתם פתחו (ועדיין יפתחו היום כאמור) עשרות מוסדות וגופי תרבות את שעריהם לקהל הרחב בעשרות יישובים ברחבי הארץ ויציגו ממיטב הצגות התיאטרון, מופעי המחול, מופעים מוזיקליים, סרטים, תערוכות במוזיאונים ועוד, והכל במחיר כניסה סמלי של עד 20 שקלים, ובדרום - ללא תשלום.

צוות וואלה! תרבות קפץ לתחנת לוד כדי לשאול את בום פם את השאלות הקשות: איך היה להופיע מול קהל ארעי, האם השמש היוקדת העבירה אותם על דעתם ושאלת השאלות- הייתכן שבשנה הבאה יופיעו בתחנת הרכבת של לודז'?
בזמן שאתם לוחצים פליי, כדאי שתדעו כי ההופעות החיות על הרציפים ימשיכו בתחנות נבחרות נוספות של הרכבת תחת הכותרת "הופעה בתחנה", כך שנוסעים ברכבת יוכלו ליהנות מהופעה במחיר כרטיס הנסיעה שהם רכשו.

לפרטים מלאים על תכניית אירועי "ימי תרבות", היכנסו לאתר הבית של "ימי תרבות" 2014.

גם אתם בעד הופעות חיות במוניות שרות? ספרו לנו עוד על העצות הטובות שלכם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully