וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד השנתי של גלגלצ: ריאיון עם מארינה מקסימיליאן

איך עוברת השנה על מארינה מקסימיליאן? עושה רושם שנהדר. בדיוק בגלל זה, ובגלל מועמדותה לאשת השנה במצעד השנתי של גלגלצ, היא לא היססה לשוחח איתנו על התקופה המשוגעת שעברה

דייב שחר ויוסי ציפקיס

שנה לא רעה עברה על מארינה מקסימיליאן: אחרי אלבום בכורה סופר מצופה, היא חורשת את הארץ בהופעות, משתפת פעולה עם שלל מוזיקאים בסצנה הפיצית של ארצנו ואת כל זה היא איכשהו מצליחה לעשות עם חיוך פסיכי שלא יורד לה מהפנים.

לקראת המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ, שלחנו את צוות וואלה! תרבות לשיחת נשים שהתחילה בתקווה לשנה החדשה והסתיימה בהרהורים על הישבן של ניקי מינאז'. מקסימיליאן, רגע לפני שהיא עולה לעוד הופעה, ניאותה לענות על שאלותינו וסיפרה על השנה העמוסה אך מספקת שהיתה לה, על התחרותיות במוזיקה הקלאסית מול תחרותיות בעולם הפופ בו היא פועלת כיום כיוצרת, ועל הייחוד במופעי המוזיקה האחרונים שלה: לדבריה, בניגוד לסיבובי הופעות קודמים שלה, הפעם היא מרגישה שלה וללהקתה יש עוד הרבה מה לחקור ומלאי של מוזיקה להתפלש בה.

לצד שמות כמו אייל גולן ועידן רייכל, גם מארינה מקסימיליאן מועמדת להיות אשת השנה, וכעת לא נותר לנו אלא לחכות לתוצאותיה של ההצבעה מורטת העצבים ולראות האם היא היא תזכה בתואר הנכסף. האם מארינה היא אשת השנה במוזיקה? היכנסו למצעד והצביעו לה.

הופעות קרובות של מארינה:

16.9 – זאפה, תל אביב
26.10 – זאפה, תל אביב
1.11 – היכל התרבות, קריית מוצקין
11.11 – זאפה, ירושלים
15.11 – היכל התרבות, שהם
18.11 – זאפה, הרצליה
5.12 – מועדון התיאטרון, תל אביב - שתי הופעות בערב: מארינה מארחת את מרסדס בנד ולאחר מכן מארינה ודיג'יי דארוויש – Live on D.j

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully