וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מה לכל הרוחות קרה לגלן קלוז?

16.9.2014 / 0:03

אורחים רבים הגיעו לחלוק כבוד במופע מיוחד לכבוד הסימפסונס. וגם ברברה סטרייסנד מתארחת בתוכנית לילה לראשונה מזה 50 שנה, ג'ון אוליבר חובר לעוגיפלצת וגלן קלוז מתלכלכת. חדשות הטלוויזיה של השבוע

יחצ. imdb
"הסימפסונס" חוגגים. עוד נגיע אליהם/imdb

ג'ון סטאמוס מקבל סיטקום משלו

אחרי שנים של תפקידי אורח, הדוד ג'סי חוזר למסך והפעם הוא בתפקיד הראשי: ג'ון סטאמוס, מי שהתפרסם כדוד ג'סי מ"צער גידול בנות" צפוי לעמוד בראש סדרה קומית משלו ברשת FOX. התוכנית תעסוק בדמותו של סטאמוס, כרווק שחייו מתהפכים לאחר שהוא מגלה כי הוא אבא וגם סבא (!). הרשת התחייבה בשלב זה לפרק פיילוט, ועדיין לא ברור אם הפרויקט יבשיל לסדרה.

ג'ון אוליבר ועוגיפלצת עושים חדשות מקומיות

ג'ון אוליבר הפך בחודשים האחרונים לאחת התופעות המדוברות והנפלאות על המסך. תוכנית האקטואליה הסאטירית שלו תפסה תאוצה, וסרטונים ממנה הפכו ויראליים ברשת. אז מה אתם מצפים שיקרה כשמפגישים את הכישרון הבריטי הזה עם זה של עוגיפלצת הפרוותי? מבזק חדשות ביזארי במיוחד לפניכם.

גלן קלוז וג'ימי פאלון בתחרות אכילה מלוכלכת במיוחד

גלן קלוז היא שחקנית רצינית. גלן קלוז היא זוכת פרסי טוני, אמי וגלובוס הזהב. גלן קלוז לא מתעסקת בשטויות. או לפחות כך חשבנו: השבוע התחרתה קלוז (וניצחה!) בתחרות אכילה מלוכלכת במיוחד בה השתתפה בתוכניתו של ג'ימי פאלון. החוקים: אכול כמה שיותר מכל מנה תוך שימוש בכלי אחד בלבד. כך מצא את עצמה השחקנית המוערכת בולסת ספגטי בעזרת מקציף ביצים, נאצ'וס בעזרת מלקחיים גדולים ופאי אוכמניות בעזרת פיה בלבד.

חגיגות 25 שנה לסימפסונים: מי בא לברך את המשפחה הצהובה?

בשבוע שעבר התקיים בלוס אנג'לס מופע מיוחד לכבוד חגיגות 25 שנים לסדרה "משפחת סימפסון". האולם החגיגי קושט בסופגניות האייקוניות של הומר ובדמויות קרטון של חברי הסדרה, ושלל סלבריטאים באו לברך, בהם קונאן אובריאן, ווירד אל וג'ון לוביץ. המופע כלל שירים רבים מתוך התוכנית, וסיפורים של יוצרי התוכנית ואורחיה על חוויותיהם לאורך השנים. צפו בקטעים מתוך המופע (מצולמים על ידי אלמונים בקהל).

בקרוב: מיני-איחוד של סקראבס בסדרה של רשת TBS

מעריצי הסדרה "סקראבס" נאלצו להיפרד לפני מספר שנים מד"ר קוקס (ג'ון סי. מקגינלי) והחבורה עם תום עשר עונות מצחיקות של קומדיית בית החולים. השבוע בישרה רשת TBS כי למי מביניכם שעדיין מתגעגע, תספק הקומדיה הטרייה "Ground Floor" בכיכובו של מקגינלי מיני-איחוד של כוכבי הסדרה. בעונה השנייה תגיע להופעת אורח כריסטה מילר, מי שגילמה את דמותה של ג'ורדן, אשתו של ד"ר קוקס ב"סקראבס" ומי שעדיין מתפקדת במציאות כאשתו של יוצר "סקראבס" ביל לורנס. גם כאן תגלם מילר את אשתו של מקגינלי (המגלם את מר מנספילד בסדרה), והיא תוארה כ"יחידה שיכולה לשלוט בבעלה". נשמע מוכר, לא?

לראשונה זה 50 שנה: ברברה סטרייסנד הגיעה לתוכנית אירוח לילית

ברברה סטרייסנד הדירה את רגליה המלכותיות במשך 50 (!) שנה מתוכניות אירוח ליליות בארה"ב. השבוע הרצף הזה נשבר כשהגיעה אתמול (שני) לתוכניתו הלילית המצליחה של ג'ימי פאלון. ברברה הייתה האורחת היחידה בתוכנית, זאת לרגל קידום אלבומה החדש "Partners". הפעם האחרונה שסטרייסנד בת ה-72 התארחה בתוכנית הייתה בשנת 1963, כשג'וני קרסון היה המנחה. אם לשפוט לפי מה שפאלון מעולל לאורחיו (חפשו את האייטם הקודם על גלן קלוז) לא בטוח שהיא עשתה את הבחירה הנכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully