וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: פסטיבל פאזה מורגנה כאופציה נהדרת למדחיקי החג

16.9.2014 / 16:47

פאזה מורגנה הוא הפסטיבל המושלם למדחיקי החגים: רגע לפני הארוחות המשפחתיות הכבדות, קחו את החברים וסעו לפארק תמנע. גוראן ברגוביץ' ויהודה פוליקר כבר מחכים לכם שם, עם מופעים שהותאמו במיוחד לאווירה המדברית

מערכת וואלה!

ראש השנה מתקרב בצעדי ענק ומי מאיתנו שלא עסוק בבישולים ואירוח בטח מחפש איפה להתפנן והיכן לבזבז את דקותיו האחרונות כאדם חופשי. בדיוק בשל כך פינת התרבות מעלה לסדר היום את הנושא החשוב שהוא פסטיבל פאזה מורגנה, פסטיבל המחול והמוזיקה שיתקיים גם השנה בין התאריכים 18-21 בספטמבר, באמצע באתר המדברי הקסום פארק תמנע.

ומה תקבלו בתמורה לנסיעה הארוכה דרומה? ובכן, רק דברים טובים: בין היותר יופיעו המוזיקאי גורן ברגוביץ' ולהקתו "תזמורת חתונות ולוויות" - שיארחו את בלקן ביט בוקס, הבלט הישראלי ומיומנה במופע ייחודי למדבר בהשראת פולחן האביב של סטרווינסקי והדובדבן שעל הבוואריה – יהודה פוליקר, במופע החדש "מוזיאון החלומות" בהפקה ייחודית למדבר, יארח את גידי גוב וברי סחרוף, שזה בעצם הטירוף בהתגלמותו.

המופעים יתקיימו באמפיתיאטרון למרגלות עמודי שלמה הכולל כ-3,000 מקומות ישיבה, אשר יבנה בפארק תמנע במיוחד עבור פסטיבל ישרוטל פאזה מורגנה. הישיבה באמפיתיאטרון תהיה בטריבונות מדורגות על כסאות עם משענת. כמו כן, בשלושת הערבים ניתן יהיה להגיע למתחם כבר החל מהשעה 19:00 וליהנות משדירת אוכל איכותי, בית קפה, בר משקאות, פינות ישיבה, מוזיקה, מיצגים מיוחדים של רקדנים על ההרים, ואוירה מדברית מיוחדת.

לפרטים והזמנת חבילות הכוללות כרטיסים למופעים וחדרים, כנסו לאתר ישרוטל.

מתגעגעים לאשרם במדבר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully