וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום הופעה ראשון לוויטני יוסטון ייצא בנובמבר

17.9.2014 / 15:11

האלבום החי של הזמרת המתה: אלבום הופעה ראשון עם שיריה של וויטני יוסטון ייצא בנובמבר. יהיה זה האלבום השלישי עם הקלטות של יוסטון שמשוחרר מאז מותה בפברואר 2012

וויטני יוסטון. GettyImages
וויטני יוסטון/GettyImages

כשנתיים וחצי לאחר מותה של וויטני יוסטון ייצא אלבום הופעה ראשון שלה, כך גילה המפיק המוזיקלי הבכיר קלייב דייויס, מי שגילה את יוסטון בתחילת שנות השמונים, החתים אותה בחברת התקליטים אריסטה וטיפח אותה. יהיה זה האלבום השלישי עם הקלטות של יוסטון שמשוחרר מאז מותה בפברואר 2012.

אלבום ההופעה שייצא בנובמבר, ייקרא "Whitney Houston Live: Her Greatest Performances", יכלול דיסק עם 16 הקלטות שירים מהופעות ו-19 הופעות חיות ב-DVD. בין השאר הוא יכלול את הופעתה של יוסטון עם להיטה "I Will Always Love You" ב-1994 במופע שנקרא "The Concert for a New South Africa" שהתקיים בדרום אפריקה כהוקרה לנשיא נלסון מנדלה, ואת הופעתה בשנת 1991 עם שירת המנון ארצות הברית במשחקי הסופרבול.

"האלבום ידהים את כולם", צוטט דייויס בעיתון הגרדיאן. "הוא בהחלט יראה למה היא היתה כל כך ייחודית, לחלוטין במדרגה הראשונה של כל הזמנים. עבורי זה מאוד מרגש. הוא מאשר בבהירות שבאמת לא היה אף אחד כמוה. זה גם הופך את הטרגדיה של האבדן שלה בגיל כה צעיר לכל כך כואבת. שילוב שמהפנט שוב ושוב בין קולה המדהים והשירים שעברו את מבחן הזמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully