וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתה ויינרייט תגיע לשתי הופעות בישראל

21.9.2014 / 8:14

אמנית הפולק מרתה ויינרייט תפנק את מעריציה בארץ בשתי הופעות שייערכו בתחילת חודש נובמבר. וכעת נותר לחכות רק להופעה נוספת של אחיה רופוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויינרייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרתה ויינרייט, בתם של הזמרים-יוצרים לודון ויינרייט השלישי וקייט מק'גריגל, ואחותו של רופוס ויינרייט, תגיע לשתי הופעות סולו בישראל בתחילת נובמבר ותבצע שירים מכל הרפרטואר שלה.

ויינרייט התחילה להקליט חומרים מקוריים בשנת 1998 ומאז שנת 2005 הוציאה ארבעה אלבומי אולפן, חמישה EP ואלבום מחווה לאדית פיאף שהוקלט בהופעה חיה. כיוצרת אינדי מובהקת אלבומיה לא כבשו את פסגות המצעדים אבל זכו לביקורות משבחות ברחבי העולם.

בנוסף לקריירה המוזיקלית המגוונת, ויינרייט, הופיעה בסרטו של מרטין סקורסזה "הטייס" וכן במיני סדרה מבית HBO בשם "Olive Ketteridge". בימים אלה היא שקועה בכתיבת ספר זיכרונותיה, "Stories I Might Regret Telling You", שעתיד להתפרסם ב- 2016.

ויינרייט תופיע ביום חמישי, 6 בנובמבר, בזאפה תל אביב, ראול ולנברג 24 ת"א וביום שישי, 7 בנובמבר בזאפה הרצליה, רחוב מדינת היהודים 85, קומה 2, הרצליה. פתיחת דלתות: 20:15 תחילת מופע 22:00. מחיר כרטיס: 200 ש"ח. מרכז הזמנות זאפה: 9080* או באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully