וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: לא כל סרט נוער מצליח בקופות, "הרץ במבוך" דווקא כן

21.9.2014 / 9:42

בניגוד ל"המעניק" שלא העניק ליוצריו הכנסות רבות, "הרץ במבוך" מסתמן כסרט נוער שעושה חיל בקופות. יחסית לתקופה, כן? דורון פישלר סופר מזומנים

יח"צ - חד פעמי

סרטים המבוססים על ספרי נוער הפכו לנפוצים מאוד, אבל זה לא אומר שכל סרט המבוסס על סדרת ספרים רבי מכר הוא הצלחה בטוחה. "משחקי הרעב", כמובן, מנפץ קופות לרסיסים; "מפוצלים" הכניס גם הוא סכומים מכובדים, אם כי קטנים יותר אך סרטים אחרים – כמו "המעניק" שיצא בחודש שעבר – נכשלים לחלוטין. "הרץ במבוך", כך מתברר, נמצא בצד היותר מוצלח של הסקאלה, אחרי שכבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות האמריקאית השבוע.

"הרץ במבוך" הופק בתקציב נמוך יחסית (כ-35 מיליון דולר) ולא כולל שום כוכבים ידועים, אבל יש בו עלילה מסקרנת והוא קיבל תגובות טובות למדי. על פי ההערכות הנוכחיות, הכנסות הסרט בסוף השבוע בקופות ארצות הברית יסתכמו בכ-31 מיליון דולר. גם הסרט הזה לא יציב שום תחרות ל"משחקי הרעב", אבל זה די והותר כדי להכריז על הפרויקט כמוצלח וסרטי ההמשך כנראה לא יאחרו לבוא.

במקום השני נמצא כוכב האקשן ההוליוודי החזק ביותר כיום, ליאם ניסן. השנה אין אמנם סרט בסדרת "חטופה" ובכל זאת ניסן כבר הופיע ב"נון סטופ" המצליח למדי, ועכשיו מוסיף לרשימת סרטי האקשן שלו גם את "הדרך לגיהנום" ("A Walk Among the Tombstones") שבו הוא מגלם שוטר לשעבר, בעל סט מסוים מאוד של כשרונות, שמחפש כהרגלו אחר הפושעים שחטפו את אשתו של לקוח. ניסן הוא מהיחידים שיכולים למכור סרט שנשמע כל כך גנרי. "הדרך לגיהנום" הגיע למקום השני השבוע, עם כ-14 מיליון דולר. "חטופה 3" יגיע בשנה הבאה.

במקום השלישי, "מכאן אני ממשיך" ("This is Where I Leave You"), קומדית אנסמבל עתירת כשרונות – טיה פיי, ג'יין פונדה, אדם דרייבר, ג'ייסון בייטמן ועוד – שלא הצליח להלהיב לא את הקהל ולא את המבקרים. הוא הכניס כ-11 מיליון דולר.

סרטי השבוע שעבר דעכו במהירות: המותחן "No Good Deed" שהיה במקום הראשון בשבוע שעבר, צנח השבוע למקום הרביעי (כ-10 מיליון דולר) אחרי ירידה של כ-60% בהכנסותיו. "סיפורו של דולפין 2" מדורג אחריו, עם כ-9 מיליון דולר. "שומרי הגלקסיה", ששלט ביד רמה בטבלה במשך יותר מחודש, נדחק למקום השישי בלבד השבוע. הכנסות הסרט הכוללות בארצות הברית עומדות כבר על כ-314 מיליון דולר, וברחבי העולם הסרט הכניס מעל 620 מיליון דולר.

ומה חשבנו על "הרץ במבוך"? הקליקו לביקורת
יש לכם טוויטר? בואו לעקוב אחרינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully