וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי טרי: להקת המחול בת-שבע מציגה את עונת 2014-2015

21.9.2014 / 13:48

להקת המחול יוצאת עם עונה חדשה של מופעים, בכללם בכורה עולמית ליצירה של אוהד נהרין ומסע הופעות בחו"ל. האנסמבל יופיע עם ערב אמנותי חדש, ותוכנית "בת שבע מארחת" מתרחבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "שדה 21"/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקת המחול בת-שבע חושפת את מרכולת העונה החדשה שלה. בנוסף לפרויקט "רקדנים יוצרים" שעליו כבר דיווחנו, יעלו מספר מופעים חדשים, בהם בכורה עולמית ליצירה מאת אוהד נהרין, המנהל האמנותי של בת-שבע, וכבר בנובמבר הקרוב יעלה האנסמבל את "Project Secus", ערב חדש המשלב ארבע יצירות של נהרין: "ג'ורג' וזלמן", שנוצרה במקור לאנסמבל בת-שבע לטקסט של צ'ארלס בוקובסקי ומוזיקה של ארוו פרט (2006); "פארק" מתוך "משה", לטקסט של נהרין ומוזיקה של מקסים וואראט (2006); "בולרו", שגם הוא נוצר במקור לאנסמבל ומביא עיבוד של איסאו טומיטה לבולרו של ראוול (2008), ו-"Secus", במקור מהעבודה "שלוש", לפסקול בעריכת אהד פישוף (2005).

כדרכה תצא הלהקה גם להופעות בחו"ל - באוקטובר 2014 יערכו סיור ארוך וחגיגי בארה"ב לציון שנת היובל לבת-שבע. הלהקה תופיע עם "שדה 21" בניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, מיאמי ו-וושינגטון הבירה. בדצמבר תחזור הלהקה ל-Theatre National de Chaillot בדצמבר למשך שבועיים עם היצירות "וירוס" ו"דקהדאנס", בחודש שאחרי כן תופיע באמסטרדם, ומשם תמשיך לשבוע הופעות בליון ואחריו לערים נוספות בצרפת. בחודש יוני 2015 תופיע הלהקה עם יצירתו החדשה של נהרין בדרזדן, פראג ומונפלייה.

בנוסף מתרחבת התוכנית "בת שבע מארחת", שבמסגרתה מארחת הלהקה יוצרים שונים. באוקטובר היא תיפתח עם "רפול והים" של הזירה הבין-תחומית, יצירה בימתית-מוזיקלית חדשה מאת יונתן לוי ונועם ענבר, בהשתתפות מנשה נוי בתפקיד רפול, ועמו מקהלה המלווה אותו. בנובמבר יתקיים ערב יחיד של האמן הרב-תחומי אהד פישוף, בו יוצגו זו לצד זו שתי עבודות למופע בודד, מסך וידאו וכלי נגינה: "A Lecture on Architechture" ו-"HD".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully