וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ לוק 68: צלילים שמחים לתשע"ה שמחה

26.9.2014 / 1:09

הקאסט האלקטרוני של רוני פיאלקוב מקבל את שנת תשע"ה בצלילים נעימים, משמחים ומפנקים. מ-Pional הספרדי, דרך Slow Magic ועד Tricky. האזינו למען שנה טובה באמת

מכל חגי ישראל הדכאוניים והנרדפים, ראש השנה הוא אחד היחידים שאיננו פאסיב אגרסיב. חג שמתמקד ברוח טובה ומנסה ליצור אווירה נעימה עם מחשבות יפות על העתיד, בניגוד להתעסקות מלאת פחדים ורדיפות בעבר, כמיטב המסורת היהודית. אם זו לא סיבה מספיק טובה לקאסט מתקתק במיוחד, אז הלחץ של החגים, המשפחתיות החונקת וכל העסק הזה עם סליחות וחתימות וסיר הלחץ שהוא יוצר זו בהחלט עילה למיקס שיעשה טוב על הנשמה ויפתח את השנה החדשה בטון החיובי ביותר שיש. בעולם האלקטרוניקה שבו להיות קשוח, מגניב ומתוחכם או לחילופין עמוק, מהורהר ומלנכולי הם הערכים העליונים, מדובר בהזדמנות מצוינת לאסוף דווקא את המוזיקה הכי נעימה של הרגע ושל הרגע הבא, עם יוצרים שלא מתביישים לפנק ולשמח, או הכי גרוע, אשכרה לשיר שירים ולא רק להפיק טראקים.

מתחילים באווירת סוף הקיץ, עם שני קטעים מתוך אוסף לא פחות מנפלא באדיבות הבלוג לאגאסטה או Last Gas Station. זו השנה הרביעית שהאנשים הטובים של הבלוג, ככל הנראה המוצלח ביותר מתוצרת יוון בכל הבלוגוספירה המוזיקלית, בוחרים בקפידה שירי דיסקו לאור יום נפלאים וקטעים באלריים מושלמים לימים אחרונים של שמש ים תיכונית קופחת. השנה מדובר באוסף לא פחות ממרשים שכולל לצד שמות פחות מוכרים גם כמה וכמה מהגיבורים הגדולים ביותר בסצינה. תמצאו כאן את Pional הספרדי שמפיל בשביו את כל מי שרק מתקרב לקטעים שלו, את פיט הרברט הוותיק והמנוסה, ואת Slow Hands הניו יורקי, אחד הכוחות הבולטים במשפחת Wolf + Lamb, שהם מהאחראים הראשיים למגמת הסלואו-מו דיסקו המבורכת שרק תופסת עוד ועוד תאוצה בשנים האחרונות.

האוסף החינמי כולל כמובן כמובן גם קטע של המלכים הבלתי מעורערים של הז'אנר, הלא הם Poolside. אין הרבה יוצרים כמו הצמד הזה, שפשוט לא מפספסים אף פעם. כל דבר שיוצא מהאולפן שלהם הוא סוכריית פופ וגלולת מתיקות מרוכזת, תמיד באיכות הגבוהה ביותר, ותמיד נשמע מיליון דולר. לא משנה אם זה אחד מסדרת המיקסים המפורסמת שלהם, קטע מקורי שמופק מאפס או אדיט לשיר סול לבנבן נשכח מהסבנטיז שהם בכלל רק ערכו בעדינות ובנגיעות קטנטנות - זה תמיד כל כך הם ותמיד עושה חשק ללבוש חולצת הוואי עם כמה כפתורים פתוחים, לעלות על המטוס הקל הקרוב ביותר לכיוון מיאמי ולצנוח ממנו ישר אל תוך הבריכה. כאן לקאסט נכנס רימיקס חדש שלהם, דווקא לא מהאוסף של לאגאסטה, לפנינה טרופית מוצלחת של להקה נוספת מ-L.A שמשום מה בחרה בשם Fool's Gold, שכבר שייך ללייבל ניו יורקי מאד מבוסס - בחירה מוזרה מאד בעולם שבו אם אתה לא מופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש אתה פחות או יותר לא קיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בפעם הקודמת שנפגשנו סופר כאן על האלבום המצופה ביותר של התקופה, הידוע בשם "החדש של קאריבו", שלמרות שנותרו עוד שבועיים שלמים עד שהוא יוצא רשמית הוא כבר בגדר חדשות ישנות. והנה מגיע אלבום נוסף שרבים מחכים לו כבר כמה שנים טובות, אלבומו השני של סבטרקט, האיש והמסיכה. ב-Wonder Where We Land חוזר סבטרקט אחרי שהוכתר ללא צל של ספק כאחד היוצרים הגדולים של התקופה עם אלבום שהולך כמה צעדים פנימה ומרחיב את העולם המאד ייחודי שבנה לעצמו ולעצמו בלבד. האמת שלרגע היה מקום לדאגה, אחרי שאי.פי. קטן שיצא רק לפני כמה חודשים היה די מביך ונשמע כמו התוצר של נער שלומד לראשונה ליצור מוזיקה על המחשב ומעריץ יוצרים כמו, ובכן, סבטרקט. אבל נדמה שאולי זאת היתה רק פעולת הסחה כלשהיא, איזו בדיחה פרטית או ניצול של החופש להתנסות קצת, כי אחרי האזנה לאלבום החדש ברור שסבטרקט לחלוטין לא איבד את הדרך. עם שלל שיתופי פעולה, בין השאר עם עזרא קוניג סולן וומפייר וויקנד ועם קרולין פולאצ'ק מ-Chairlift (שפשוט חובה לבדוק גם את אלבום הבכורה שלה תחת השם ראמונה ליסה שיצא השנה), סבטרקט צולל באלבום החדש עמוק עמוק, בנחישות וברגישות, הרחק אל תוך יקום שפועל לפי חוקים משלו, בו ניסיוניות אלקטרונית די אינטניסיבית פוגשת פופיות מתקתקה במיוחד בסימביוזה אוטופית. סבטרקט רחוק מאד מלאכזב ויצר אלבום שרק יגדל על המאזין עם כל סיבוב נוסף. וגם כאן הוא נשמע הכי טוב יחד עם שותפיו הטבעיים והמשלימים ליצירה: סאמפה - האיש בעל קול המלאך, וג'סי וור, בקלות הזמרת הכי נוגעת, אמיתית ומרגשת שפועלת כיום, שנמצאת רגע לפני אלבום חדש ומאד מבטיח בעצמה, שהולך להיות מהולל תחת כל מגזין ובלוג רענן.

עוד בקאסט: שיר קטן ונפלא מתוך אלבום חדש של דה חואן מקלין, מהרכבי הדגל של הלייבל המדופלם DFA. יש גם ביקור ראשון בקאסט של לידו, השם החם ביותר בסצינת הביטים כרגע, בו הוא מרמקסס את ZHU עם להיט הקיץ המדבק שלו Faded. תוסיפו לזה גם עוד סנונית מתוך אלבום חדש של האיש והאגדה, הכהן והמכשף פליינג לוטוס, וסוגרים עם שיר רגאיי, כן - רגאיי!, של לא פחות מטריקי, שנמצא בתקופה מאד טובה בקריירה שלו עם אלבום חדש שיוצא רק שנה אחרי אלבום נהדר מ-2013, ויש לכם את המתכון המושלם לסופשבוע ארוך ומתוק במיוחד. שנה טובה!

סטליסט:

00:00 - Clarian - Open Your Eyes // Multi Culti
05:00 - Fool’s Gold - I’m In Love (Poolside Remix) // Self Released
10:30 - Slow Hands - The Fiasco // La.Ga.Sta
17:00 - The Juan MacLean - Running Back To You // DFA
24:00 - Woolfly Vs Projections - Ask // La.Ga.Sta
27:30 - FKJ - Waiting (feat. Madelyn Grant) // Roche Musique
31:30 - Louis Mattrs - Oops x Wus Good // Soundcloud
35:30 - Populous - Fall (feat. Cuushe) // Bad Panda
40:00 - ZHU - Faded (Lido Remix) // Polydor
44:00 - SBTRKT - Problem Solved (feat. Jessie Ware) // Young Turks
46:00 - Flying Lotus - Coronous, The Terminator // Warp
49:00 - ODESZA - Kusanagi // Counter Records
52:00 - Slow Magic - Manhattan // Self Released
55:00 - Tricky - Silly Games // False Idols

  • עוד באותו נושא:
  • פופ לוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully