וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ויגו מורטנסן: מעשי מדינת ישראל הם טרור

28.9.2014 / 10:39

ויגו מורטנסן, המוכר בעיקר מתפקידו כארגורן בסרטי "שר הטבעות", מפנה שוב חצי ביקורת כלפי ישראל אחרי שכבר התנגד לה באופן פעיל בעבר, ומבקר גם את התקשורת החד צדדית לטענתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שמבקר את ישראל זוכה להכפשות וצנזורה. מורטנסן מתוך "הדרך"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמדתו האנטי-ישראלית של השחקן ויגו מורטנסן אינה עניין חדש. ב-2009 הוא היה מחותמי המכתב נגד חגיגות מאה שנה לתל אביב במסגרת פסטיבל טורנטו, בטענה שחגיגה כזו מתעלמת מפשעי ישראל כלפי הפלסטינים. כעת מורטנסן מכה שוב. בראיון לדיילי ביסט הוא אומר כי האופן שבו נוהגת מדינת ישראל כלפי האזרחים הפלסטיניים הוא טרור מדינתי.

"למרבה הצער מעט מאוד השתנה בדבר השלטון החופשי שמקבלת מדינת ישראל מארה"ב וממשלות נוספות, בנוגע לאופן שבו הם מנהלים את השאלה הפלסטינית", אומר מורטנסן, המוכר בעיקר מתפקידו כארגורן בסרטי "שר הטבעות" ומסרטי דיוויד קרוננברג. "למרבה הצער, שוב, האקטים האלימים ממיעוט קטן של פלסטינים טרוריסטים ממשיכים בלי הפוגה. נראה שלאף אחד בתקשורת אין בעיה עם ביקורת כלפי הטרור הפלסטיני, אבל אם מישהו מעז להביע התנגדות כלפי מעשי הטרור המדינתי של ממשלת ישראל כלפי אזרחים פלסטיניים, הוא מיד מוכפש ומצונזר.

"דיווח מאוזן באמת ודיפלומטיה הם הדרך היחידה לדו-קיום בשלום, במזרח התיכון או בכל מקום אחר בעולם. לרוע המזל, אנחנו לא קרובים לראות אף אחד מהדברים האלה בתקשורת המיינסטרים בארה"ב או באירופה, בכל הנוגע למדינת ישראל ולהתנהגות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully