וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הבמה בניו יורק: אלישיה קיז ועידן רייכל

28.9.2014 / 11:20

אלישיה קיז אירחה בהופעה בניו יורק את עידן רייכל ואת הפלסטיני עלי עמר לביצוע משותף של שיר חדש. רייכל כתב בפייסבוק כי היה רוצה שילמדו בבתי ספר יהודיים גם על זמרים פלסטינים

אלישיה קיז אירחה אמש (מוצאי שבת) על במת הסנטרל פארק בניו יורק את עידן רייכל ואת המוזיקאי הפלסטיני מרמאללה עלי עמר, לביצוע משותף של שירה החדש We Are Here. השיר בוצע במסגרת פסטיבל "גלובל סיטיזן" ששודר בערוץ אן-בי-סי. רייכל התארח בשנה שעברה בהופעתה של קיז בישראל והם ביצעו ביחד את השירים "ממעמקים" ו"Fallin".

רייכל התייחס למופע בעמוד בפייסבוק שלו: "כבר הרבה זמן אני חושב לעצמי שכשהייתי בכיתה ג? המחנכת לימדה אותנו שיר עברי אחד בשבוע וגרמה לנו להתאהב בשירה. אלו שירים שאני זוכר עד היום ומהווים את הבסיס ליצירה שלי. אני תוהה מה היה קורה לו היינו לומדים בנוסף לשירה עברית גם על תרבות ממדינות שכנות - משורר סורי, תסריטאי איראני, זמר פלסטיני, ובאותה נשימה מעניין מה היה קורה לו השכנים שלנו היו לומדים גם על התרבות שלנו? במהלך החודשים האחרונים אני מנגן עם מוזיקאי מרמאללה, עלי עמר. אנחנו נפגשים בעיקר בארצות הברית למרות שבין הערים שלנו יש רק ארבעים דקות נסיעה ברכב. למרות הקושי, יחד אנחנו מנסים לבנות גשר מוסיקלי ושעל הגשר הזה ננסה לצעוד כולנו. את הגשר והחזון הזה חיבקו ואימצו מספר אמנים בינלאומיים, בניהם אלישיה קיז איתה הופענו במוצאי שבת בבמת ענק בסנטרל פארק בניו יורק, עם השיר החדש שלה we are here. המופע הועבר בערוץ NBC. מרגש".

קיז מצידה, כתבה בפייסבוק: "ביקרתי בישראל וברשות הפלסטינית. שוחחתי עם אנשים רבים משני הצדדים ואני יודעת שרוב האנשים איתם שוחחתי רוצים שלום. הדור שלי רוצה שלום. מדובר במשטרים הישנים שנלחמים בזמן שאנשים וילדים סובלים. בואו נעשה הכל כדי לקדם את השלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully