וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדיש: דמות ב”משפחת סימפסון” מתה בפרק החדש

29.9.2014 / 9:59

היוצרים הבטיחו כבר לפני כמעט שנה שדמות אהובה מספרינגפילד תמות בפתיחת העונה ה-26 של "משפחת סימפסון". אז מי הקורבן? ספוילר!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבלים. "משפחת סימפסון" בפרק פתיחת העונה ה-26/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוות אינו זר ל"משפחת סימפסון". בעבר הם הרגו את מוד, אשתו של נד 'דידלי דו' פלנדרז, וממש בעונה הקודמת נאלצו להיפרד מהעלמה קרבאפל, המורה של בארט, בעקבות מותה של מרשה וואלאס שדיבבה את דמותה. אבל עוד לפני כן הודיעו יוצרי הסדרה כי בפתח העונה ה-26 הם מתכננים להרוג דמות אהובה מקרב העשרות שמאכלסות את העיירה ספרינגפילד, במה שאף כינו מעין 'החתונה הצהובה', בפראפרזה על מרחצי הדמים של "משחקי הכס".

אתמול הגיעה אותה פתיחת עונה 26 ועמה אכן נקטפה דמות, אבל לקרוא לה 'אהובה' יהיה ניסוח מופרז. ספוילרים מכאן והלאה: שם הפרק, "Clown in the Dumps" ("ליצן על הקרשים", בתרגום חופשי) ותמונות הפרומו ששוחררו עוד לפני השידור רמזו שקראסטי הליצן יעמוד במרכז העניינים, אבל לא הוא היה המנוח וגם לא אחד מעוזריו החביבים, מל או הקוף או אפילו סיידשואו בוב. תחת זאת היה זה רבי היימן קראסטופסקי, אביו של קראסטי, שנקרא לבית עולמו. דמות שהופיעה בפחות מעשרה פרקים במהלך 553 הפרקים של "הסימפסונס". כמובן, ההשפעה על קראסטי הייתה העניין המרכזי בפרק הזה, בעיקר לנוכח יחסיו הסבוכים עם אביו לאורך כל חייו, אבל כל ההייפ המקדים נראה מאוד מגוחך בדיעבד. במיוחד אחרי מוד פלנדרז וקראבאפל.

אם בכל זאת צריך לקחת רגע מקסים מתוך הפרק, הרי הוא מגיע בדמות המחווה הקטנה הזו שעשה לג'ואן ריברס, יהודיה נוספת שמתה בתחילת ספטמבר והפציעה לכמה שניות במהלך קטע מוזיקלי גדול כאשר קראסטי דמיין "גן עדן יהודי". כמובן, דמותה הוכנסה בדיעבד אל אימג' שנוצר כבר לפני חודשים רבים במהלך העבודה על הפרק. ככה זה נראה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתראות ג'ואן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully