וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: שנת שמיטה זה רוקנ'רול

30.9.2014 / 16:49

מתברר ששנת שמיטה זה הכי רוקנ'רול – האלבום "7" כולל שבע גרסאות כיסוי לשירים ישראלים כאמור שעוסקים בערכי השמיטה מאת ברי סחרוף, דנה עדיני, עידן חביב ועוד. פינת התרבות שומטת לסת

מערכת וואלה!

הי מעריצי תרבות, נחשו מה?! השנה האהובה עלינו הגיעה, שנת השמיטה! רוקנ'רול! למי שפחות מכיר את הנושא, אל חשש, כי הנה הדרך שלכם להתקרב לדבר המשונה הזה שנקרא "שנת שמיטה", ועוד בדרך מוזיקלית שזה תמיד טוב.

האלבום הנושא את הכותרת "7" יוצא לאוויר העולם עם שנת השבע (שנת השמיטה). האלבום עצמו מכיל שבע גרסאות כיסוי של שבעה מוזיקאים: קורין אלאל, שי גבסו, ארקדי דוכין, עידן חביב, דודי לוי, ברי סחרוף ודנה עדיני. על כל הטוב הזה מנצח משה לוי שהפיק את האלבום מוזיקלית, ובעיבודים משתתפים נגני התזמורת האנדלוסית הים תיכונית אשקלון. האלבום "שבע" מכיל שבעה קאוורים לשירים ישראלים כאמור שעוסקים בערכי השמיטה - כמו שוויון, נתינה, מנוחה וקיימות. זאת ועוד – האלבום אפילו ניתן להורדה בחינם באתר הרשמי של הפרויקט המאוד חמוד הזה.

למיטיבי לכת, נציין כי לפי היהדות, מדי שבע שנים, למשך שנה שלמה, ייעלמו ההבדלים בין "עשיר" ו"עני", תבואת השדה תהפוך לשיתופית, ותותר לכל אדם - כפי צרכו בלבד. שלא כמו שיטות כלכליות אחרות, השמיטה אינה מבקשת להחריב 'עדי יסוד' את העולם הכלכלי הישן והרע. נכון יותר יהיה לומר שהיא מבקשת להזכיר לו מניין בא ולאן הוא הולך; להציל אותו מעצמו ומאשליית הבעלות על הטבע.

השארתם את פאת השדה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully