וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייסי מורגן: "אני סובל מפגיעה מוחית"

2.10.2014 / 12:48

פרקליטו של הקומיקאי שנפגע קשה בתאונה, אומר כי הרופאים לא יודעים אם יוכל להופיע שוב. בתוך כך פרסם הדיילי ניוז וידאו ותמונות של מורגן על כיסא גלגלים ועם מקל הליכה

יח"צ - חד פעמי

מורגן בזמנים טובים יותר

הקומיקאי טרייסי מורגן ממשיך להתמודד עם פציעתו הקשה בתאונת הדרכים מחודש יוני האחרון, עת התנגשה משאית של וולמארט בלימוזינה שבה נסעו הוא וחמישה אנשים נוספים, אחד מהם נהרג. עורך דינו של מורגן, בנדיקט מורלי, דיווח השבוע על מצבו הנוכחי של מורגן. כאשר נשאל אם מרשו ישוב אל הבמות בבוא היום, ענה כי "המושבעים עדיין לא החליטו בעניין. הרופאים לא יודעים את התשובה. אני לא יודע את התשובה".

הדיווח ממורלי מגיע בשעה שבין מחנהו של מורגן לאנשי וולמארט גוברת המחלוקת באשר לאשמת הפגיעה במורגן. ביום שני השבוע הפנו אנשי וולמארט את האחריות אל מורגן עצמו בטענה שהוא וחבריו ברכב לא חגרו חגורות בטיחות בעת התאונה. "הוא נאבק מדי יום", אמר מורלי, "נלחם בעוצמה כדי לשפר את מצבו, והם פוגעים בו שוב עם זה". באקלים הזה חושף מורגן את מצבו הקשה קרוב לארבעה חודשים אחרי האירוע, ומופיע מול עדשות המצלמות.

טרייסי מורגן. RICHARD HARBUS FOR NEW YORK DAILY NEWS, צילום מסך
טרייסי מורגן בפתח ביתו אתמול/צילום מסך, RICHARD HARBUS FOR NEW YORK DAILY NEWS

הקומיקאי אף הוציא הצהרה בנוגע לדברי וולמארט: "אחרי ששמעתי מה אמרו וולמארט בבית המשפט, חשתי צורך להשמיע את דבריי. אני לא מאמין שוולמארט מאשימים אותי בתאונה שהם גרמו. חבריי ואני לא עשינו שום דבר רע". עורך דינו הוסיף כי הלימוזינה אפילו לא נסעה בשעת התאונה מאחר שהיו עבודות בכביש באותו יום, ואז הגיעה המשאית ופגעה בה במהירות של 105 קמ"ש, בלי שהנהג אפילו ניסה ללחוץ על הבלמים.

בימים אלה עובר מורגן תהליך שיקום איטי שבמסגרתו עמלים עמו המטפלים על החזרת היכולות הקוגנטיביות הדיבורית והקולית שלו. הניו יורק דיילי ניוז מפרסם תמונות של מורגן על כיסא גלגלים סמוך לבית החולים מאונט סיני, וכן תמונה שלו בפתח ביתו, נעזר במקל הליכה כדי לרדת באיטיות רבה את המדרגות הספורות בחזית. "כך הוא מתפקד עכשיו", אומר עורך דינו. "הוא משתמש בכיסא גלגלים בכל פעם שהוא יוצא החוצה. הוא לא יכול לעשות יותר מדי צעדים, הוא עדיין לא יציב. יש לו פגיעת ראש והרגל שלו עדיין לא השתפרה. הוא נאלץ להיאבק על כל סנטימטר שהוא מתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully