וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הווילונות האדומים: האם "טווין פיקס" חוזרת?

5.10.2014 / 0:14

יוצרי סדרת הפולחן "טווין פיקס", דיוויד לינץ' ומארק פרוסט, צייצו כל אחד את אותו ציוץ בדיוק הרומז על שובו של "המסטיק הזה שאתם אוהבים", קריצה למעריצי הסדרה

לפני מספר חודשים יצא הבלו-ריי של "טווין פיקס" ואפשר היה להיחשף שוב אל הסדרה הסוריאליסטית ופורצת הדרך של דיוויד לינץ' ומארק פרוסט. בפרק האחרון שלה מופיעה דמותה לורה פאלמר המנוחה (שריל לי) בפני הסוכן קופר ואומרת לו, "אני אראה אותך שוב בעוד 25 שנה".

25 השנה האלה חלפו במרץ 2014, אבל לא ניטפל לזוטות, כי עכשיו לינץ' ופרוסט מצייצים כל אחד בנפרד כך: "חברי טוויטר יקרים: המסטיק הזה שאתם אוהבים עומד לחזור לאופנה!", וחותמים עם ההאשטג, damngoodcoffee. החלק הראשון עם המסטיק הוא משפט שאמר לסוכן קופר (קייל מקלחלן) הגמד המרקד בדיבורו ההפוך המוזר, וההאשטג הוא ביטוי שגור בפיו המתמוגג של קופר. משפט נוסף וחשוב שאמר קופר בשעתו היה, "כאשר שני אירועים נפרדים מתרחשים במקביל ומתייחסים אל אותו מושא חקירה, עלינו תמיד להקדיש לכך תשומת לב יתרה".

זו אינה הפעם הראשונה שצפות שמועות על המשך של "טווין פיקס". לינץ' ופרוסט אמרו פעמים רבות לאורך השנים שהם מדברים על השבתה לחיים של הסדרה, והפעם האחרונה שבה היו שמועות רציניות על כך הייתה בשלהי 2012, כאשר פרוסט רמז במפורש על ניסיונות כאלה במקביל לכך שלינץ' נפגש עם NBC לשיחות כאלה ואחרות (במקור שודרה הסדרה ברשת ABC). כפי שאנחנו יודעים בדיעבד, האמירות והפגישות האלה לא הניבו דבר.

ייתכן שגם מהפעם הזו לא יבשיל משהו והשניים סתם גורמים למעריצים להשתגע, אבל אל הטיעונים המחזקים את האופציה כי "טווין פיקס" אכן חוזרת ניתן אולי להוסיף את הציוץ של קייל מקלחלן מלפני כשבועיים. הוא פירסם תמונה עכשווית שלו עם דיוויד לינץ' וכתב טייק נוסף על משפט הקפה המפורסם שלו מהסדרה: "מבלה עם החבר שלי דיוויד לינץ' - damn good hair".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully