וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר אחד בשבוע: 2014 היא שנת הנשים הנעדרות? לפי רב המכר הבריטי החדש "daughter" מסתמן שכן

6.10.2014 / 0:42

רומן בריטי חדש תופס בעקבי רב המכר "נעלמת", ומאיים גם הוא לסחוף את העולם בעקבות סיפורה של נערה שנעלמת ללא עקבות ובלי הסברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יין שמליט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשג'יין שמליט החלה לעסוק ברפואת משפחה, היא הבחינה שיש משהו שמשותף לרוב הפציינטים שהגיעו להיוועץ עימה בקליניקה שלה – כולם סיפרו סיפור של אובדן. הבעיות הרפואיות, מספרת שמליט, הסתירו מאחוריהן סיפורים של אובדן זהות, אובדן אהובים, פרידות מכאיבות ואבל. "איך הם מצליחים להמשיך להוריד את פח האשפה? להוציא את הכלב לטיול? לקנות לחם?" העובדה שאנשים ממשיכים בחייהם, כשהם מכורסמים מכאב, ריתקה את שמליט עד כדי כך שבמקביל לקריירה שלה ברפואה, היא החלה ללמוד כתיבה, וכך נולד הרומן "daughter".

נעמי מלקולם בת ה-15 נעלמת לפתע מביתה בלי להשאיר עקבות. והסיוט הגדול ביותר שהורים יכולים להעלות בדעתם, הופך לממשי לגמרי עבור אמה ג'ני, שמספרת את סיפור הרומן טורד המנוחה שמסעיר את בריטניה בימים אלו. האם היא עזבה על דעת עצמה? מה קרה בבית שלא היתה מודעת אליו? האם היא בחיים בכלל? כל השאלות האלו עוברות במוחה של האם המיוסרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריכת הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שמסתמן כרגע, 2014 נסגרת עם רומנים סוחפים שעוסקים בנשים צעירות נעדרות בנסיבות מסתוריות, גם "נעלמת" של ג'יליאן פלין הצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית של רבי המכר, ואפילו מעובד על ידי דיוויד פינצ'ר לסרט. נכון לעכשיו "daughter" מטלטל בעיקר את הממלכה הבריטית, ונשאר רק לצפות ולראות האם יחצה את דרכו אל יבשות נוספות, ומי ירים את הכפפה ויתרגם אותו גם עבור הקהל הישראלי.


"נעלמת" הוא פסיפס מרתק, מותח ומלחיץ על חיי הנישואין

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully