וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יובל דיין היא הדבר הכי טוב שיצא מ"דה וויס"?

5.10.2014 / 16:42

יובל דיין ממשיכה למצב את עצמה בתור הזמרת הכי מוכשרת וחמודה שיצאה מ"דה וויס". הערב היא תופיע בזאפה ואם אתם במצב רוח מתולתל, יכול להיות שכדאי לכם לבדוק אותה

מערכת וואלה!

אהלן חברים, והפעם בפינתנו: וידוי. כן, אז סלח לי אבי כי חטאתי, והנה פינת התרבות מודה בפה מלא- היא רוחשת חיבה יובל דיין. כן. זה סיפור אמיתי. נכון שמבחינה מוזיקלית דיין עדיין צריכה להשתפשף ולמצוא את הדרך העצמאית שלה בין שלל המפיקים המוזיקליים שאולי קצת מבלבלים אותה, אבל מדובר בבחורה עם המון ביצים, כלומר ביציות, וזה דבר שראוי להערכה רבה. אתם בטח זוכרים איך היא פרשה מ"דה וויס" ושברה לשלומי שבת את הלב. אבל לא נורא, כל עכבה לטובה, אחר כך המנטור בכבודו ובעצמו שיתף עימה פעולה באלבום הבכורה שלה, לצד אושיות כדודו טסה, לאה שבת, עידן חביב, ואמיר דדון איתו גם הופיעה.

אגב, לאחרונה דיין היתה מועמדת לתואר "אשת השנה" במצעד של גלגלצ. היא לא זכתה בתואר, אבל היי, ההפסד כולו שלהם. הערב היא תופיע בזאפה תל אביב, מחירי הכרטיסים עומדים על 94 שקלים, ואם בא לכם לצאת לעיר הגדולה אחרי הצום של כיפור – אתם מוזמנים להתחיל ברגוע את השנה בהופעה של המוזיקאית המתולתלת. כרטיסים אפשר להזמין כאן.

יש דין ויש דיין? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully