וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם King Salami and the Cumberland Three

7.10.2014 / 0:01

להקת הרית'ם אנד בלוז מלונדון כותבת לוואלה! תרבות על המוזיקה שיצרה את התרכובת ממנה היא עשויה. האזינו לכל מה שנמצא בין Pאנק, R&B ובלוז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבחירות של קינג סלאמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

Screaming Lord Sutch - Jack The Ripper

"כשבמצעד הפזמונים להטה מכשפה: סקרימינג לורד סאץ' הוא מהדמויות המשעשעות, הביזאריות והשרלטניות שהצמיחה הסצינה הלונדונית בסיקסטיז. אנטרטיינמנט טוב, גרוב טוב, פחד מוות אבל בקטע חיובי - בקיצור נאמבר קלאסי למסיבת האלווין שלנו, שהשנה נחגוג בהופעה בפסאז'".

Link Wray - Run Chicken Run

"ממכשפה - למכשף הגיטרה לינק ריי. אחד הגדולים אי פעם, ברצינות. מוזיקת הגלישה לא היתה נשמעת אותו דבר בלעדיו, אולי אפילו לא היתה נשמעת בכלל. זה מהקטעים האינסטורמנטליים המוחצים של לינק, שאף פעם לא מתעייפים, כמה שלא תכתוש איתם את הרחבה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Bo Diddley – Say Man

"אפרופו ענקי גיטרה ייחודים, לא היה עוד אחד כמו בו! מהמאסטרים של הבלוז בשנות החמישים, והשפעה ענקית על קיום עולם הגיטרות האלטרנטיבי, כמו גם עלינו ספציפית. ידע איך להרקיד, הממזר הזה. מאה אחוז עבודת רגליים וגרון עמוק".

The Sonics - Shot Down

"הביטלס של הגראז' רוקנרול. מלכי הפרברים האמריקאיים השלווים של שנות השישים - רק דרך הכניסה לגראז', מאחור, שם יכולת לגלות יקום שלם ופרוע של להקות גיטרות. שתי דקות שהן המיטב שחבורת לבנים יכולה להוציא מהבלוז. תמיד מעלה חיוך".

THE ELITE - One potato, two potato

"יש לך את זה ביותר מהר וצעקני? מעבר חד, וטבעי עבורנו, מהשמות הגדולים ביותר ברוקנרול- רוקבילי-RnB אל הרכב אזוטרי, אחד מני אינספור ונפלאים שמרכיבים את עולמנו".

Seminal Rats - Change

"הסמינל רטס היו להקת פאנק פנטסטית מהסצינה האוסטרלית של האייטיז - ניינטיז, שאנחנו שומעים המון עכשיו כשאנחנו כאן בטור באוסטרליה. שלושה אקורדים ישירים לפרצוף, תמיד עבודה קשה יותר ממה שנדמה, לעשות את זה כמו שצריך!".

Andre Williams - Jail Bait

"מישהו שהלהיט אולי הכי גדול שלו נקרא 'Bacon Fat' חייב להיות חבר שלנו! מלך הבלוז- Pאנק הדטרויטי, מהגיבורים הלא מספיק מוערכים בכל הזמנים, שילב מוזיקה שחורה, הומור וגישת אנדרגראונד באופן שאף אחד אחר לא הצליח. תבדקו אותו".

הופעות קרובות בישראל:

31.10 - מסיבת Halloween בפסאז' תל אביב, מופע פותח: Meatballs. תקליטים: מיס מורפין (ברלין) ופוקסי רוי.

1.11 - המזקקה ירושלים, מופע פותח: גולשי האבן נייר ומספריים. תקליטים: פוקסי רוי והאנק סטראמר (פרייבורג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully