וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: אינפקציה המזוהמת חוזרת

6.10.2014 / 16:05

לא הרבה להקות ישראליות ראויות לתואר "קאלט", אבל אינפקציה לגמרי שם: הערב חוזרת הלהקה למופע איחוד שני אחרי שהמופע הראשון הותיר את כולנו פעורי פה. פינת התרבות מזוהמת

מערכת וואלה!

שלום לכם חובבי תרבות, רגע לפני חג הסוכות, פינת התרבות יודעת שכל מה שאתם באמת רוצים זה לצאת ולתת בראש כמו בזמנים הטובים שלנו, כמו שהיינו עושים לפני שינון מגל התפרסם. אז ממש היום נוכל לחזור לימי הזוהר, לא רק שלנו, אלא גם של הלהקה הנפלאה אינפקציה. לא הרבה להקות ישראליות יכולות להתהדר בתואר "קאלט", אבל אינפקציה לגמרי שם. הערב (שני) תתקיים הופעת האיחוד השניה של ההרכב הנהדר הזה, שמונה שנים מאז שהפסיקו להופיע. אגב, ההופעה הראשונה שהתקיימה ממש לא מזמן פירקה את מועדון הבארבי בתל אביב וזכתה לביקורות נלהבות במיוחד של המעריצים והמבקרים. בקיצור, מומלץ מאוד להגיע היום לבארבי ולקבל תזכורת לגבי המושג רוקנרול.

תזכורת קצרה למטיבי לכת:

אינפקציה הוקמה בפתח תקווה באמצע שנות ה-90 על ידי גיא בן-שטרית וניר טרטר, שצירפו את גיא שמי על הגיטרה, את ירון שראל על הבס ואת רן יורגנסון על התופים. בהופעות הם נהגו לשבץ קאברים לשירים ונעימות מכל קצוות המוזיקה, בביצועים שונים מהמקור או כחלק משירים מקוריים, תחפושות ססגוניות ופריטי לבוש משונים, ואורחים לא צפויים שמצאו את דרכם לבמה. בין השאר התארחו אצלם כבר קובי אוז, יהלי סובול, ברי סחרוף, אלי גורנשטיין, שרי ורבים אחרים.

בשנת 2000 יצא אלבום הבכורה של הלהקה "ככה מפנקים", בהפקת אלי לולאי וברוך בן יצחק מרוקפור. מתוכו השירים "זכוכיות" ו"פתח תקווה", הצליחו לפרוץ ולהגיע מחוץ לקהל הקבוע של הלהקה. אלבומם השני "בכיף" יצא ב-2005 וכלל גיוון רב יותר בסגנונות המוזיקליים, שירי פופ ושימוש באלקטרוניקה, ושתי גרסאות כיסוי שהפכו לשלאגרים: "זה היה ביתי" של מני בגר ו"עין הנמר", גרסה מעוברתת ללהיטה הגדול של להקת Survivor.

אינקפציה, בארבי ת"א, 93 שקלים.

שמתם בקפה אצטון וחומר נפץ מחובר לשעון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully