וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל גל ביג'י יומו: "שרון גל ב-7" נוטפת אהבה עצמית ושנאת האחר

7.10.2014 / 0:14

שרון גל הוא הפרזנטור האידיאלי של ערוץ 20. בדיוק כמו ערוץ 20, גם גל מדגמן חוצפה חיננית ומרגיש שהכל מגיע לו. זה, אגב, מספיק כדי להגיש תוכנית אקטואליה אקטואלית מתמיד

צילום מסך

זו התקופה הזו של השנה. אתם יודעים, סליחות. שרון גל לבטח שמח על עיתוי עליית תוכניתו החדשה בערוץ 20, "שרון גל ב-7". גל היה רוצה שכולם יסלחו לו. או לפחות ישכחו. נו, את הפרשה בה היה מעורב בשנה שעברה. המשטרה החליטה בסופו של דבר לסגור את התיק נגד גל עקב חוסר תשתית ראייתית מספקת אבל התשתית המוסרית היתה מספקת למדי. מספקת למשפט שדה ציבורי. לכולם יש דעה בימינו.

אז שרון גל היה רוצה שכולם ישכחו את פרשת ההטרדה המינית בה היה מעורב. לא בטוח שלראיין את חבר הכנסת מאיר שטרית בתוכנית הראשונה של "שרון גל ב-7" זה משהו שיכול לסייע לדמנציה הלאומית. נו, כי גם מאיר שטרית היה מעורב בפרשת הטרדה מינית. לגל זה עלה בתוכנית טלוויזיה מצליחה, לשטרית בנשיאות. טומטו טומאטו.

כמה נחמד לראות את שרון גל ומאיר שטרית משוחחים על הפיל שנמצא בחדר. "מעולם לא קרה כדבר הזה וגם לא יקרה לעולם. אני מסתכל על עצמי במראה כל בוקר ואני שלם לחלוטין עם עצמי", השיב שטרית כשגל שאל אותו ישירות אם הטריד מינית. תשובה דומה סיפק גל בשיא הפרשה בה היה מעורב - "מעולם לא פגעתי באישה או איש, מעולם לא הטרדתי חלילה… זה לא עשיתי מעולם. נקודה". לרגעים ערוץ 20 היה נראה כמו מפגש תמיכה מצולם של "חשודים בהטרדה מינית שהתיק נגדם נסגר לא אנונימיים".

בשבע עם שרון גל. צילום מסך
לא עשו דבר מעולם/צילום מסך

גל הוא הפרזנטור האידיאלי של ערוץ 20, לשעבר ערוץ המורשת. בדיוק כמו ערוץ 20, גם גל מדגמן חוצפה חיננית ומרגיש שהכל מגיע לו. רק לפני כמה ימים נודע שערוץ 20 נמצא בעימות עם מועצת הכבלים והלווין סביב שאלת שידור משחקי הכדורסל האירופיים של הפועל ירושלים. איך שידור משחקי כדורסל קשור למורשת? אה, כי מדובר בירושלים וכי בירושלים יש יהודים. כאמור, חוצפה חיננית.

החוצפה החיננית של גל מקרינה על כל התוכנית. כמו שמש שזורחת מישבן לפני שהיא הופכת לסופרנובה. את תוכנית האקטואליה (שלא תמיד משודרת בשידור חי למרות הסטמפה "שידור חי") פתח גל בדיון על "ההחלטה התמוהה של בג"ץ" לגבי מתקן חולות. לא סתם החלטה, החלטה תמוהה. יש שופט בירושלים - קוראים לו שרון גל. גל הוא לא השופט היחיד בתוכנית. לצידו שני פרשנים: אלדד יניב ויורם שפטל. 16 דקות, אגב, היה פרק הזמן שעבר עד ששפטל אזכר לראשונה נאצים. זו לא היתה הפעם האחרונה. נו, וואן טריק פוני. מה כבר תרצו ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדי לא לחכות בתור. כן כן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הדיון על ההחלטה "התמוהה" של בג"ץ, עברה תוכנית האקטואליה של ערוץ המורשת לעסוק במתנחלים שרכשו בתים בעיר דוד. חברת מועצת עיר בירושלים מטעם מר"צ הביעה מחאה אבל השופט גל מיהר להשתיקה עם "את גורמת נזק בינלאומי" ו"ממתי אנחנו צריכים להתנהל לפי מה שאכפת לעולם?". השופט שפטל לא הכביר מילים וטען שהיא רמאית פתולוגית. תודו שהמורשת לא נראתה טוב יותר מעולם.
.
וכך הקרקס המבחיל הזה נמשך אייטם אחר אייטם במשך כמעט שעה. הטוויסט העצוב בכל הסיפור של "שרון גל ב-7" הוא לא זה שהתוכנית היא בדיוק מה שאפשר לצפות מתוכנית אקטואליה בהגשת שרון גל שמשודרת בערוץ מורשת. הטוויסט העצוב הוא שתוכנית אקטואליה בערוץ מורשת במדינת ישראל שקיבל רישיון שידור מהמדינה היא תוכנית נוטפת אהבה עצמית ושנאת האחר ואף אחד לא מופתע מזה כי למרות הדיסוננס, מתברר שמורשת עם ישראל והווה עם ישראל אחד הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully