וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל: "יו, הנה מרגול צנעני! אה, זה עובד זר"

7.10.2014 / 12:06

הדיווה משחקת לראשונה בהצגה לילדים, "101 כלבים דלמטים", בדמות קרואלה דה וויל המרושעת. בעת צילומי הקליפ נכנסה לדמות ופלטה עקיצה לעבר מרגול

יח"צ - חד פעמי

דנה אינטרנשיונל משתתפת לראשונה בחייה בהצגה חדשה לילדים, "101 כלבים דלמטים", בתפקיד קרואלה דה וויל המרושעת. הכוכבת נכנסה לדמות כבר במהלך צילומי הקליפ שמלווה את ההצגה, בעוד במאי ההצגה צדי צרפתי מסדר את הפאה על ראשה של דנה אינטרנשיונל, ואמרה בחיוך: "יוו, הנה מרגול צנעני! אה, זה עובד זר". צפו בצילום מתוך צילומי הקליפ עם ההתבטאות הזאת (מתחת לפסקה זו) וכן בקליפ המוכן (מעל).

דנה אינטרנשיונל אומרת לוואלה! תרבות: "אני חשה התרגשות גדולה אחרי 23 שנים של קריירה לעשות משהו חדש. מחזמר זה חלום ילדות. מעטים יודעים שההופעות הראשונות שלי על הבמה היו בגיל 14 בשורת המקהלה שעמדה מאחורי שלמה ארצי ותיקי דיין וצייצה את השירים בקאמרי במחזמר 'יוסף וכתונת הפסים', אז עכשיו אני עושה צעד קדימה ואני מרגישה כמו המאמא של כל הילדים. החזרות הראשונות מוציאות ממני נוסטלגיה לילדות, רוך והתרגשות מסוג שכבר שכחתי. חרשתי בבית ביוטיוב אלף סוגי קרואלות, מחנה לסלאו ועד גלן קלוז. אני נורא מקווה שאהיה רעה חביבה, לא פחות טובה מהן, ואצליח להיכנס, חלקית לפחות, לעקבי הסטילטו הגבוהים שלהן".

ההצגה "101 כלבים דלמטים" תעלה בדצמבר, ובמרכזה עלילותיהם של 101 כלבים דלמטים, שנחטפים ע"י חובבת הפרוות המורשעת קרואלה דה וויל. לצד דנה אינטרנשיונל, משחקים בהצגה גם אורנה דץ, משה דץ, מיקי קם, חני נחמיאס, ירון ברלד וקובי מימון. על הכתיבה חתום אסף אשתר, על המוזיקה חזי שקד ועל התלבושות אלה קולסניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully