וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדי איתן: הדרום מוכן לפסטיבל אינדינגב. ואתם?

7.10.2014 / 16:22

איך יודעים שהגיע הסתיו? כי סצינת האינדי שמינדי שלנו מתעוררת לחיים בפעם השמינית (!) בפסטיבל שכבר הפך למסורת – אינדינגב. רוצים כרטיסים? הם מחכים לכם בפייסבוק של וואלה! תרבות

מערכת וואלה!

אהלן חובבי תרבות! נחשו מה שוב קורה השנה? נכון מאוד! פסטיבל אנדינגב זו הפעם השמינית לשלושה ימים ושני לילות של מוזיקה, חופש ואבק. כל זה יקרה ממש אחרי חול המועד, בתאריכים 23-25 באוקטובר, במצפה גבולות אשר במועצה האזורית אשכול (דבר מאוד משמח לכשעצמו אחרי הקיץ הלא פשוט שעבר על איזור הדרום).

ומי יופיע באירוע האינדי שמינדי הגדול של השנה? ובכן, הרשימה ארוכה והיד נטויה. בין היתר, אתם יכולים לצפות לכל החשודים המיידים, קרי הקולקטיב, דה איינג'לסי, לירון עמרם והפנתרים, תמר אייזנמן, ניצן חורש והקאט אאוט קלאב, אלון עדר, עדי אולמנסקי, רות דלורס וייס ועוזי רמירז, בטרינג טריו, רד אקסס, גארדן סיטי מובמנט, עמית ארז והסיקרט סי, חיים אוליאל ולהקת שפתיים, רביד כחלני, רייסקינדר ותקופה חשוכה, TREE + Markey Funk במופע מקור מיוחד, נצ'י, נצ' ואורחים, ג'נגו ועוד כל מיני שמות שינון מגל מעריץ מסצינת האינדי שמינדי. לצד כל אלה, גם הסולטן ברי סחרוף יעלה ויבוא להופעת להקה מלאה.

בסך הכל, יותר מ- 80 אמנים והרכבים מכל רחבי וגווני המוזיקה העצמאית בישראל ישתתפו בפסטיבל , אשר במתחמו יפעלו 4 במות של הופעות חיות ואוהל אלקטרוני.
מכירת הכרטיסים כבר החלה וגם השנה תתאפשר רק בהזמנה מראש. מחיר הכרטיסים לכל הפסטיבל (הכרטיסים היומיים אזלו) עומד על 300 שקלים. איך משיגים אחד? נכנסים לאתר האינדינגב, או לפייסבוק של האינדינגב מקבלים את כל הפרטים שחלמתם עליהם ומוציאים את הארנק, או שאתם פשוט יכולים להיכנס לעמוד הפייסבוק של וואלה! תרבות, לענות על כמה שאלות, ולזכות באחלה מתנה לעצמכם.

פסטיבל אינדינגב, מצפה גבולות, 23-25.10, 300 ש"ח.

התארגנתם כבר על טרמפ, אוהל, נעליים סגורות ואמצעים נוספים ורק חסר לכם כרטיס? אם תקליקו פה תוכלו לזכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully