וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושפיזין עילאין: שבע הופעות אורח טלוויזיוניות שוות במיוחד

12.10.2014 / 0:01

מייקל ג'קסון, סטיבי וונדר, רובין וויליאמס ואחרים עם הופעות אורח טלוויזיוניות בלתי נשכחות, כאלה שהיו מעולות בפני עצמן וכאלה שלפעמים הסיפור מאחוריהן מעניין לא פחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובין ווילימס היה אדיר גם בדרמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד חג הסוכות והאושפיזין המגיעים להתארח בסוכות ישראל לאורך שבעת ימי החג, אירגנו לכם רשימה של שבע הופעות אורח בולטות במיוחד על המסך הקטן, כוכבי קולנוע, מוזיקה ואפילו פוליטיקאים שהגיעו להשאיר קצת נצנצים על פשוטי העם האפורים. פעמים רבות זה קרה במסגרת פרקים מיוחדים ובחודשי הסוויפס (נובמבר, פברואר ומאי), שבהם נקבעות עלויות הפרסומות ולכן רשתות הטלוויזיה משתמשות בכל גימיק אפשרי כדי להעלות את הרייטינג, ובפעמים אחרות זה כנראה סתם הרגיש נכון. הנה כמה אורחים בולטים, משמעותיים ומגניבים, מסטיבי וונדר ועד אליזבת' טיילור.


רובין וויליאמס, "רצח מאדום לשחור"
בשנת 1994 העולם כבר ידע שרובין וויליאמס יודע לעשות גם דרמה, אבל וואו כמה שהוא היה מדהים בפרק פתיחת העונה השנייה של "רצח מאדום לשחור". וויליאמס גילם את רוברט אליסון, תייר בבולטימור שאשתו נרצחה לנגד עיניו ועיני שני ילדיהם הצעירים במהלך שוד, וזכה על התפקיד הזה בפרס האמי לשחקן אורח בדרמה ובשבחים מקיר לקיר. בסצינה שלהלן מופיעים גם בתו הקטנה ובנו בן העשרה של וויליאמס. את הילד גילם בנו האמיתי של במאי הפרק, נער צעיר ולא מוכר שברבות הימים שמו הפך להיות שגור: ג'ייק ג'ילנהול. סיכוי סביר שהסצינה הזו תמעך לכם את הלב, ראו הוזהרתם.

ריצ'רד בלצר בתפקיד ג'ון מאנץ': המון סדרות
אפרופו "רצח מאדום לשחור", הבלש ג'ון מאנץ' מתוכה הוא הדמות שהופיעה והתארחה במספר הסדרות הגבוה ביותר. מלבד "רצח" ו"חוק וסדר: מדור מיוחד", שבשתיהן מאנץ' היה דמות קבועה, הוא הבליח גם בספין אוף נוסף של "חוק וסדר", ב"תיקים באפלה", "ארסטד דיבלופמנט", "רוק 30", "הסמויה" ואחרות נוספות. הוא אפילו התארח בשמו בלבד ב"לות'ר" הבריטית, בתור איש קשר של היחידה המשטרתית שבמרכז הסדרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מייקל ג'קסון: "משפחת סימפסון"
הודות לאקסצנטריות של מייקל ג'קסון, ההתארחות הזו הייתה מוזרה קמעה. הוא הציע לתרום את קולו לפרק בסדרה כי אהב את "הסימפסונס" ואת בארט (כמובן), אבל לא רצה לגלם את עצמו. היה מעוניין לשלב שיר שיכתוב עם בארט לליסה אבל שלא הוא עצמו ישיר אלא חקיין שלו (כדי לעבוד על האחים שלו או משהו), ואפילו לא רצה שיופיע קרדיט תחת שמו. יוצרי הסדרה קיבלו את התנאים, לקחו את המגבלות האלה והפכו את פרק פתיחת העונה השלישית לכלי שבאמצעותו העירו על כל המצב: ג'קסון גילם את דמותו של גבר לבן ושמן, חולה נפש הבטוח כי הוא מייקל ג'קסון ומתיידד עם בארט.

סטיבי וונדר: "משפחת קוסבי"
בפרק בעונה השנייה של "משפחת קוסבי" פגעה הלימוזינה של הזמר האגדי ברכב שבו נסעו ת'יאו ודניס, ומפה לשם הוא הזמין את המשפחה להתארח אצלו באולפן, ולתרום את קולותיהם לסאמפלר החדש והמגניב שלו על מנת שיופיעו באלבום. זה היה גימיק נחמד לסוויפס של פברואר 1986, אבל ההדים שלו נוכחים עד היום במוזיקה - דור שלם של ראפרים שהיו אז ילדים או נערים צעירים, צפו בפרק והתאהבו במכשיר החדשני. הנה אמיר "קווסטלאב", המתופף של The Roots, צופה בקטע מ"קוסבי" ומספר על כך מיד ראשונה.

ג'ו ביידן: "מחלקת גנים ונוף"
מבין כל הופעות האורח נדמה שאף אחת לא השפיעה עמוקות על הדמות שפגשה בה כשם שקרה עם לזלי נופ (איימי פוהלר) ב"מחלקת גנים ונוף", האישה ששנים קודם לכן הצהירה כי הגבר המושלם מבחינתה אוחז בשכל של ג'ורג' קלוני ובמראה של סגן הנשיא ג'ו ביידן. כאשר במפתיע נקרתה בדרכה ההזדמנות לפגוש בו, ואף לשוחח עמו, ואף ששמה יצא מפיו, התוצאות היו הורסות מצחוק. המשחק של פוהלר גדול, והתגובות מאחור של בעלה, אימתו הולכת וגדלה עם המגעים והאשליות המשתלטות על ארוסתו, מעולות. יש לציין שהמשחק של ג'ו ביידן לגמרי עמד בסטנדרטים של שני עמיתיו המקצועיים לסצינה.

שר: "וויל וגרייס"
בשנת 2000, על ברכי הקאמבק שלה עם להיט הווקודר הבלתי נסבל "Believe", הגיעה שר כדי לטלטל את חייו של ג'ק, מעריצה הגדול, אלא שהוא היה בטוח כי מדובר בדראג קווין המתחזה לה. היא ניסתה לשכנע אותו ללא הועיל, שרה את "If I Can Turn Back Time", אבל בתמורה קיבלה ממנו רק כמה הערות בונות כדי שתוכל להיות יותר דומה לשר. רק סטירה ללחיו הצליחה לשכנע אותו בסופו של דבר שלפניו עומדת הדיווה האמיתית.

אליזבת' טיילור: "נני", "מרפי בראון" ושני סיטקומים נוספים
זו דוגמה לרעיון מגניב ששילב היטב בין האינטרסים של הרשת המשדרת ושל הכוכבת האורחת. טיילור רצתה לקדם את הבושם החדש שלה, ו-CBS נרתמה ותפרה לה עלילה אחת המתפרשת על פני ארבעה סיטקומים קומדיות שלה ששודרו באותו ערב של חודש פברואר ב-1996. בשלושה מהם השתתפה טיילור בפועל.

זה מתחיל ב"נני" כאשר פראן מאבדת בטעות ענק פנינים ששייך לאליזבת' טיילור במונית בניו יורק. מיד אחרי כן ממשיך הסיפור במסגרת הסיטקום הנשכח "Can't Hurry Love", שהיה ניסיון עקר לשכפל את הקונספט וההצלחה של "חברים" בכיכובן של ננסי מקיאן (ג'ו מ"עובדות החיים") ומריסקה הרגיטאי ("חוק וסדר: מדור מיוחד"). גיבורת הסדרה, אנני (מקיאן), מוצאת באותה מונית פלמונית את ענק הפנינים ובטוחה שהוא מזויף, ומאוחר יותר הוא נגנב ממנה. העלילה ממשיכה אחרי כן בפרק של "מרפי בראון", שבו טיילור מתראיינת אצל מרפי בראון בזמן שאובדן ענק הפנינים מעיב עליה, ולבסוף מסתיים הסיפור בסיטקום "High Society", גרסה אמריקאית כושלת ל"פשוט נהדרת" בכיכובן של ג'יין סמארט ("שיט שאבא שלי אומר") ומרי מקדונל ("באטלסטאר גלקטיקה"). הן אמנם לא זכו להתחכך באליזבת' טיילור, אבל פגשו בגנב שחמס את הענק שלה, הצליחו לקחת את התכשיט אל חזקתן ולהעניק לסיפור סוף טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully