וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטים בקנה: הוליווד מתכננת סרט עלילתי על מלחמת ששת הימים

10.10.2014 / 22:32

אולפני 'ת'אנדר רואד' מתכננים סרט עלילתי על פי הספר "שער האריות: בקווי החזית של מלחמת ששת הימים", המתאר את המלחמה מנקודת מבטם של החיילים באוויר וביבשה

חייל ישראלי ממשמר הגבול מכריז במגפון על עוצר מייד לאחר מלחמת ששת הימים, 1967. AP
סיפורם של החיילים בשטח במלחמת ששת הימים/AP

האם נזכה לראות בשנים הקרובות סרט עלילתי הוליוודי על מלחמת ששת הימים? היום (שישי) נעשה צעד לכיוון הזה - אולפני 'ת'אנדר רואד' רכשו את הזכויות ליצירת סרט על פי ספרו של סטיבן פרספילד, "The Lion’s Gate: On The Front Lines Of The Six Day War" ("שער האריות: בקווי החזית של מלחמת ששת הימים"), כך מדווחים בדדליין הוליווד. הספר יהווה את הבסיס לעלילת הסרט, שתתאר כיצד ב-1967 ישראל בת ה-19 עמדה בפני סכנת השמדה מוצהרת כאשר מצרים, ירדן וסוריה צרו התכוננו לתקוף אותה בו זמנית, והצליחה להביס את כולן בתוך ששה ימים ואף להרחיב את שטחה פי שלוש מכפי שהיה.

פרספילד - שכתב כמה וכמה ספרים על מלחמות שונות בהיסטוריה - הסתמך על מחקר מעמיק בספרו. הוא תיאר את המלחמה מנקודת מבטם של החיילים שלחמו באוויר או ביבשה, בשעה שהגנרלים תכננו את האסטרטגיה והעולם העלים עין - ברית המועצת חימשה את מצרים, צרפת עצרה משלוח נשק לישראל ויתר העולם עשה מעט מאוד כדי לעזור למדינה היהודית להדוף את הכוחות הערביים. הניצחון המדהים של ישראל נחשב בעיני רבים לנס לשמו.

הפקת הסרט מצויה כמובן בצעדים ההתחלתיים בלבד, והשלב הבא יהיה לשכור כותב שיעבד את הספר לכדי תסריט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully