וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי הוליווד: עדי עזרוני מגדלת תינוקות וסרטים הוליוודיים

13.10.2014 / 8:37

בשנים האחרונות הפיקה עדי עזרוני כמה מהסרטים העצמאיים המדוברים בארה"ב. כעת מגיע "קלי וקאל" בכיכובה של ג'ולייט לואיס, ועזרוני מספרת לוואלה! תרבות על תהליך העבודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ולייט לואיס מדוכדכת ומתיידדת אחרי לידה, "קלי וקאל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי עזרוני מוכרת לצופה הישראלי בעיקר כשחקנית, ועוד לפני כן ככוכבת ילדים. מי שלא גדל עליה בערוץ הילדים אולי ראה אותה בעבר ב"מתי נתנשק", "חטופים" ויצירות נוספות, אבל מלבדן היא גם פועלת בארה"ב כמפיקה עסוקה, ומאז 2006 הייתה שותפה להפקת מספר סרטים עצמאיים מדוברים. בשנים האחרונות בלטו במיוחד "כלים שלובים" בכיכובם של פיליפ סימור הופמן וכריסטופר ווקן, ו"המורה לאנגלית" עם ג'וליאן מור וגרג קיניר, וכעת מגיע הסרט "קלי וקאל" בכיכובן של ג'ולייט לואיס וסיביל שפרד. "שפרד כל כך אהבה את התסריט עד שהחליטה להצטלם בימים שהיתה בחופש מהפקה אחרת שהיא עשתה", מספרת עדי עזרוני לוואלה! תרבות. "זה היה סרט בפני עצמו - לשבת עם סיביל שפרד ולשמוע על אלביס".

אבל החוויות האלה הן רק ערך מוסף למה שבאמת חשוב לעזרוני: היצירה עצמה. "ההפקה מבחינתי היא סוג של אוצרות", היא אומרת. "זה החלק המעניין ביותר בתהליך - מציאת חומר, יוצרים שמרגשים ומעניינים. יש תמיד רגע כזה שאני קוראת משהו וחושבת - אנחנו (יחד עם השותפה שלי מנדי תג'ר ברוקי) יכולות לגרום לזה לקרות. המעבר ממשחק להפקה הוא בדיוק התוצאה של הצורך שלי להיות חלק מיצירת החומר. כשחקנית הייתה לי זכות גדולה לעבוד על פרוייקטים מדהימים, אבל זה לא תמיד המצב, ותמיד יש תחושה של תלות בחומר שיגיע, בתהליך הליהוק וכו'. אבל אני לא רוצה לוותר על זה ולכן אני מקווה שאוכל להמשיך לעשות את שניהם. מה שמצחיק זה שהיום כמפיקה אני מאד תלויה בשחקנים שיצטרפו לפרוייקט שלי בכדי שהוא יצא לפועל. אז כנראה תמיד יש איזה אתגר שצריך להתגבר עליו. החוויות שלי כמפיקה הפכו אותי לשחקנית טובה יותר וגם להפך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדי עזרוני ושותפתה מנדי תג'ר ברוקי, אוצרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית המרכזית בפרויקט החדש שעזרוני שותפה להפקתו היא ג'ולייט לואיס, שמככבת בדרמת ההתבגרות הקומית "קלי וקאל" המגיעה כעת אל פסטיבל חיפה. "כל סרט מגיע עם סט אתגרים", אומרת עזרוני. "קיומו של כל סרט הוא סוג של נס קטן. 'קלי וקאל' נולד מכך שחיפשנו במאית. מצאנו אתר שמציג סרטים קצרים של במאיות (lunafest.org) ואחד הסרטים תפס אותנו. יצרנו קשר עם הבמאית והיא שלחה תסריט לסרט באורך מלא שממש אהבנו. התפקיד הראשי הנשי היה מורכב ומעניין ומצחיק והדיאלוגים היו נהדרים. נכנסנו לעבודה מאומצת של ליהוק וגיוס כספים. תוך כדי כך גם מנדי וגם אני היינו בהריון וילדנו. אני לא ממליצה זאת לאיש. כשחלק מהמימון נפל ילדתי מוקדם וששת החדשים הראשונים לאמהותי היו מלווים במתח נוראי - הרגשתי שחייהם של שני תינוקות תלויים בי - זו שילדתי וזה שעבדתי כשנתיים לקראת הפקתו".

בסרט מגלמת ג'ולייס לואיס את קלי, נשמה חופשיה שהייתה פעם פאנקיסטית וכעת רעיה ואם טרייה שגרה בפרברים ומרגישה שחייה חונקים אותה, ועל כן חולמת על העבר שהשאירה מאחור וחוששת מהעתיד לבוא. כאשר היא פוגשת בקאל, נער בן 17 על כיסא גלגלים שגר בבית הסמוך, מתפתחת בין השניים ידידות בלתי צפויה שמאפשרת לברק לחזור לעיניה. "באופן די אבסורדי", אומרת עזרוני, "הדכדוך אחרי לידה שג'ולייט לואיס מציגה בסרט היה בדיוק מה שאני עברתי במהלך הצילומים. התסריט שאהבתי גם ככה פתאום קיבל משמעות עוד יותר חזקה עבורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

על פניה לואיס נראית כמו בחירה לא שגרתית לתפקיד. השחקנית שהתאפיינה בתפקידי הנערה הרעה, ובזמנה החופשי גם עמדה בחזיתה של להקת רוק, בהחלט מתאימה לחלק של הנשמה החופשיה, אבל פחות נתפשת כאם דכאונית בפרברים. "הבמאית והתסריטאית חשבו על ג'ולייט לואיס כשעבדו על התסריט", מספרת עזרוני. "היא מייצגת מרדנות, שובבות, משהו סופר קולי. עם זאת, היא כבר לא הילדה שהייתה ב'רוצחים מלידה' בדיוק כמו שאנחנו התבגרנו. בזמן שליהקנו את הסרט תמיד חשבנו על ג'ולייט כדוגמה לדמותה של קלי, אבל כיוון שהיא לקחה פסק זמן ממשחק והתרכזה בלהקת הרוק שלה לא ידענו אם תסכים.

"באיזשהו שלב בתהליך אמרנו - בואו ננסה. היא נענתה לחומר די מהר. מה שהיא הביאה איתה הוא בדיוק התחושה שרצינו שהקהל ירגיש כשהוא צופה בסרט - אמהות/הורות זה לא דבר שמיד נוחת עליך אחרי לידה. זה תהליך של הכרה בתפקיד החדש הזה שנוסף לחייך והוא נפרד מהאהבה או החיבור עם התינוק. זה סוג של משבר זהות, ומי טובה מג'ולייט לואיס לייצג את הרגע הזה".

מטבעו ושמו של הסרט, אחרי לואיס הליהוק החשוב מכל היה של מי שיגלם את קאל, השכן, ומי שזכה בו היה ג'וני ווסטון, שבשנים האחרונות מוכר מסרטים כמו "הגלישה הגדולה במאווריקס" עם ג'רארד באטלר ו"ג'ון מת בסוף" בכיכובו של פול ג'יאמטי. בקרוב הוא גם יבליח ב"חטופה 3" בכיכובו של ליאם ניסן. "ג'וני ממש פורח כשחקן עכשיו והולכים לצאת לו מספר סרטים ענקיים בתפקיד ראשי", אומרת עזרוני. "ג'ולייט רצתה להיות חלק מהתהליך, "וצילמנו אותה יחד עם מספר שחקנים צעירים. כשג'וני ווסטון נכנס לחדר לא נשאר כל ספק. הייתה ביניהם אנרגיה מדהימה. אחרי שהוא עזב את החדר ג'ולייט אמרה שהוא מזכיר לה את בראד פיט, עמו יצאה בנערותה".

"קלי וקאל" יוקרן במסגרת פסטיבל חיפה היום, 13 באוקטובר, ומחרתיים ב-15 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully