וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק מוזיקלי, מי אתה? יזהר אשדות, תמיר מוסקט ותמר אייזנמן מסבירים

רונה קינן

15.10.2014 / 0:10

במפגש אישי בשלושה אולפנים, שוחחה רונה קינן עם תמיר מוסקט, תמר אייזנמן ויזהר אשדות על הטייטל "מפיק מוזיקלי", ויחד פיזרו את הערפל שממשיך לכסותו גם ב-2014

צילום: דייב שחר, עריכה: אביתר חלימי

אחד הספרים שריתקו אותי לאחרונה הוא אוסף של שיחות עם מפיקים שנקרא "Behind the Glass". ניסיתי לייצר גרסה צנועה של אותו הרעיון. פגשתי שלושה מפיקים מוזיקליים שאני מאוד מעריכה, כל אחד פועל בזירה קצת אחרת: תמיר מוסקט, יזהר אשדות ותמר אייזנמן. דיברנו על אבות מזון מוזיקליים, קבלת החלטות, השראה ותבלינים סודיים.

בין האלבומים שהפיק יזהר אשדות: אלבום הבכורה של קורין אלאל, "ימים נשברים" של עפרה חזה, אלבום הבכורה של דני בסן, "עובדים בכביש" של סי היימן, "תגיד לי מה אתה מרגיש" של אלון אולארצ'יק, "למרות ובגלל" של אתי אנקרי, "מה שהשמיים נותנים" של נורית גלרון ואלבום הבכורה של הראל סקעת.

בין האלבומים שהפיק תמיר מוסקט: "שכול וכישלון" (2007) ו"הורה הסלמה!" (2013) של להקת הבילויים; "אה אה אה אהבה" (2010) של אפרת גוש; "The Alaev Family and Tamir Muskat" ‏(2011) של משפחת אלייב; "השחר 35", אלבום הסולו של סולן הבלקן ביט בוקס תומר יוסף (2011); "Different Pulses", אלבום הסולו הראשון של אסף אבידן (2012); "ואיך אצלך" של חוה אלברשטיין (2013); "תרגיל בהתעוררות" של שלומי שבן (2014).

בין האלבומים שהפיקה תמר אייזנמן: מיני אלבום ראשון בשם "תמר אייזנמן", אלבום הסולו "Gymnasium", האלבום השני "Time For Creation", האלבום "Puzzle" של רונן גרין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רונה קינן, תמיר מוסקט.
רונה קינן, תמיר מוסקט
רונה קינן, תמר אייזנמן.
רונה קינן, תמר אייזנמן
רונה קינן, יזהר אשדות.
רונה קינן, יזהר אשדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully