וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר קופות: משוואה בנעלמת אחת

12.10.2014 / 16:21

גם דרקולה לא יכול לבן אפלק ודיוויד פינצ'ר. "נעלמת" שלהם רושם רק ירידה יחסית קטנה ביחס לשבוע שעבר, בזמן שדרקולה מזנב בו ומצליח לא רע, אבל בלי להדיח אותו מהפסגה

יח"צ - חד פעמי

בן אפלק ניצח את דרקולה בבתי הקולנוע האמריקאיים השבוע. "דרקולה: ההתחלה" היה הסרט הגדול ביותר שיצא לאקרנים, והוא זכה להצלחה סבירה – אבל לא הזיז מהמקום הראשון את אפלק ודייויד פינצ'ר.

"נעלמת" – סרטו של פינצ'ר, על פי הספר של גיליאן פלין – צפוי לסיים את סוף השבוע עם הכנסות של כ-27 מיליון דולר. זאת ירידה קטנה מאוד יחסית (כ-26%) בהכנסותיו מאז השבוע הקודם – מה שמעיד על סרט שהקהל נהנה ממנו ומפיץ את השמועה הלאה (לשם השוואה: סרט האימה "אנבל", שבשבוע שעבר היה צמוד-צמוד ל"נעלמת" בפסגה, נמצא השבוע במקום הרביעי אחרי ירידה של 58% בהכנסותיו). ל"נעלמת" יש ביקורות מצוינות, דירוגים טובים מהקהל (באתר IMDb הוא מחזיק בציון ממוצע גבוה במיוחד של 8.6) והוא גם נמצא בדרך הבטוחה אל קו ה-100 מיליון בהכנסות; הצלחה בכל מובן.

"דרקולה: ההתחלה", הסרט המי-יודע-כמה העוסק בערפד המפורסם בעולם – הפעם בגילומו של לוק אוונס – ניצב במקום השני, עם הכנסות של כ-23 מיליון דולר בסוף השבוע. הוא אמנם לא קרוב להכנסותיהם של הערפדים המנצנצים של "דמדומים", אבל ביחס לסרטים אחרים שניסו להחיות ערפדים ומפלצות אחרות לאחרונה, כמו "אני, פרנקנשטיין" (פתיחה של 8 מיליון) ו"לינקולן צייד הערפדים"‏ (12 מיליון) זאת תוצאה לא רעה. השאלה היא האם הסכום הזה מספיק כדי להצדיק סרט המשך, או שחברת יוניברסל תחליט להתחיל, שוב, מחדש בגרסה הבלתי נמנעת הבאה של דרקולה.

סרט הילדים "אלכסנדר והיום הנורא, האיום, המבאס והגרוע ממש" הגיע למקום השלישי השבוע, עם כ-20 מיליון דולר; "השופט", דרמה עם רוברט דאוני ג'וניור ורוברט דובאל, לא הצליח לצבור מספיק באזז כדי להכניס אותו כמתחרה אמיתי לעונת הפרסים, ונתקע במקום החמישי השבוע עם הכנסות של כ-13 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully