וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: בטלוויזיה שיחק כומר טוב לב, במציאות - מטריד סדרתי

14.10.2014 / 7:55

אשתו של סטיבן קולינס, השחקן החביב למראה, חשפה אותו כעבריין מין סדרתי, סדרת האנימציה "ארצ'ר" מגיבה לדעאש, ונמצאה מי שתיכנס לנעליה הגדולות של ג'ואן ריברס ב"משטרת האופנה"

סטיב קולינס. GettyImages
סטיבן קולינס, הודה בהטרדת בנות משפחתו בהקלטה./GettyImages

שחקן הטלוויזיה הודה: "הטרדתי מינית את קרובות משפחתי"

השחקן סטיבן קולינס, מי שהיה מוכר יותר ככומר קמדן בסדרה משנות ה-90 המאוחרות "7th heaven", הוקלט כשהוא מודה בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 11 ובהטרדה מינית של ילדים אחרים. גרושתו של קולינס, פיי גרנט, הקליטה אותו בסתר במהלך טיפול זוגי, והקלטת הגיעה לידי אתר הרכילות TMZ (החוק בקליפורניה מאפשר הקלטה כזו אם מדובר בניסיון לחשוף פשע חמור במיוחד). בקלטת נשמע קולינס מודה כי ביצע מעשה מגונה בקרובת משפחה של אשתו הקודמת, וכי חשף את עצמו בפני ילדים רבים אחרים.

בעקבות הפרסום, בוטלה מיידית השתתפותו של קולינס בסרט ההמשך לסרטו של סת' מקפרלן "טד", הסצנות של הופעת האורח שלו בסדרה "סקנדל" מצאו עצמן על רצפת חדר העריכה וגם שתי רשתות טלוויזיה משכו את השידורים החוזרים של "7th heaven".

הדיווח של אתר TMZ כולל חלק מההקלטה

"ארצ'ר" אומרת ביי ביי לדאעש

הסדרה המצוירת "ארצ'ר" השתמשה במשך שנים בראשי התיבות ISIS (International Secret Intelligence Service) כשם של סוכנות הריגול בסדרה. אולם לאחר שהאותיות הללו תפסו מקום מרכזי במהדורות החדשות בשלל הקשרים זוועתיים (מדובר כמובן בתרגום האמריקני לארגון דאעש), החליטו בסדרה לגלות רגישות למצב ולהיפטר מהשם. "חיכינו שהסיפור הזה עם דאעש ייעלם", אמר יוצר הסדרה אדם ריד והסביר כי כשזה לא קרה, הוחלט ברשת לשנות את השם. לשמחת היוצרים הדבר יכול היה להיעשות באופן אורגני למדי, לאחר שהסוכנות התאחדה עם ה-CIA. השאלה היחידה היא מה תעשה התכנית עם כל המוצרים הנלווים – הכובעים, החולצות וכו' – הנושאים את שם הארגון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "ארצ'ר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה באמת קרה מאחורי הקלעים של "אריזה משפחתית"?

תכנית המערכונים של ערוץ קומדי סנטרל "קי ופיל" החזירה אותנו השבוע לשנות ה-90' ולאחת הסדרות האהובות – "אריזה משפחתית". אולם רבים לא יודעים מה באמת קרה מאחורי הקלעים של הקומדיה המשפחתית האהובה. הנה צמד הקומיקאים חושפים מה קרה כשאב המשפחה קרל, חשב שתפקידו נדחק הצידה לטובת דמותו של סטיב ארקל.

קאתי גריפין במגעים להחליף את ג'ואן ריברס ב"משטרת האופנה"

כחודש לאחר מותה של הקומיקאית ג'ואן ריברס, ובערוץ E מנסים למלא את הנעליים הגדולות שלה: השבוע נודע כי חברתה הטובה של ריברס, הקומיקאית קאת'י גריפין, נמצאת בימים אלה במגעים לתפוס את מקומה בתכנית שהיתה כל כך מזוהה עם הקומיקאית המנוחה – "משטרת האופנה". הסדרה צפויה לחזור למסך בחודש ינואר.

פה היא דווקא נפטרת מהבגדים:

שחקנית "Saturday Night Live" מתה בגיל 57

השחקנית ג'אן הוקס, שכיכבה בתכנית המערכונים "Saturday Night Live" מתה השבוע בגיל 57. הוקס היתה חלק מצוות התכנית בין השנים 1986-1991, כיכבה לצד שחקנים כמו כריס פארלי ומייק מאיירס ויצרה שללה דמויות משעשעות שנכנסו לפנתיאון. עם הידיעה על מותה הכינו בתכנית מחווה לזכרה. הוקס גם שיחקה ב"רוק 30" בתור אימה המשוגעת של ג'נה מרוני (ג'יין קרקובסקי).

צפו בהוקס מגלמת את שינייד אוקונור

הכוכבים החדשים של ג'ון סטיוארט

"הדיילי שואו" בהנחייתו של ג'ון סטיוארט ידועה כחממה ללא מעט כוכבים. זו אותה תכנית ממנה צמחו מנחי תכניות הסאטירה סטיבן קולבר וג'ון אוליבר וגם הקומיקאי סטיב קארל. השבוע הודיע סטיוארט על שני ליהוקים חדשים ומעניינים לתכניתו: חסן מינאג' וטרבור נואה. מינאג', יוצר וקומיקאי שכבר הופיע בשלל קומדיות על המסך ובהן "משפחה בהפרעה", ייכנס לנעלי כתב השטח של מייקל צ'ה שהלך לעשות צחוקים ב-"Saturday Night Live" ואילו נואה – אף הוא קומיקאי ותיק שהנחה תכניות משלו וגם הופיע אצל ג'יי לנו ודיוויד לטרמן - ישמש כפרשן.

טרבר+חסן. GettyImages
הדור הבא: חסן מינאג' וטרבור נואה./GettyImages

בנילסן מודים: פרסמנו נתוני רייטינג שגויים מחודש מרץ

נתוני הרייטינג הם הלחם והחמאה של עולם הטלוויזיה. רבים בתעשייה מחכים להם בכל יום בדריכות ועוקבים אחריהם בשקיקה. אז תארו לכם כמה אנשים הצליחה לעצבן הסוכנות למדידת רייטינג בארה"ב – נילסן, כשחשפה השבוע כי דיווחה נתונים שגויים מחודש מרץ האחרון. בסוכנות הסבירו כי מדובר היה בתקלה בתוכנה למדידת הנתונים, וחלק מהדיווחים טוענים כי התקלה היתה לטובת רשת ABC. הסוכנות הוציאה נתונים חדשים, כשמוקד העניין הוא נתוני עונת הסתיו בטלוויזיה שנפתחה זה עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully