וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קים ג'ונג און מעריץ את התרבות הבריטית?

13.10.2014 / 16:18

בזמן שכולם תרים אחר עקבותיו, מנהיג צפון קוריאה מעביר את הזמן עם סדרות כמו "טופ גיר" ושיריו של מוריסי, הנמצאים להורדה וצפיה ברשת

שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און – פיונגיאנג, אפריל 2014. סוכנות הידיעות הקוריאנית, אתר רשמי
"אין, אין על תרבות המערב"/אתר רשמי, סוכנות הידיעות הקוריאנית

העולם כולו עדיין תוהה בדבר השמועות על הדחתו של מנהיג צפון-קוריאה קים ג'ונג-און, במיוחד לאחר שזה לא הראה את פרצופו בציבור כבר חודש. כעת מציע העיתון הבריטי "הדיילי סטאר" סיבה טובה להיעדרותו: הוא וחבריו להנהגה מבלים את זמנם בהאזנה למוזיקה ובצפייה בסדרות בריטיות, אותן הם מורידים באינטרנט.

אם להאמין לממצאים, מנהיגי המדינה אוהבים במיוחד את הסדרות "המתמחה", "טופ גיר" והגרסה הבריטית לדוקו "טובעים בחפצים". בכל הנוגע למוזיקה, הדיקטטור בן ה-31 מעריץ במיוחד את להקת הרוק קאסביאן וסולן להקת הסמית'ס מוריסי.

מוריסי. בן קלמר
חולה עליו. מוריסי/בן קלמר

הטענה מתבססת על נתוני מערכת ניטור ההורדות באתר של רשת הטלוויזיה BBC. נמצא כי הסדרות והאלבומים המדוברים זוכים לפופולריות גבוהה בעיר הבירה פיונגיאנג. יש לציין כי רק חברים ב"מפלגת הפועלים של קוריאה", היא המפלגה השלטת, מורשים בגישה לאינטרנט. על שאר האוכלוסייה ברפובליקה מופעלת צנזורה כבדה.

אם תשאלו את כוכב "טופר גיר" ג'רמי קלארקסון, רגשי החיבה התרבותית הללו אינם הדדיים. בשנה שעברה צייץ הנ"ל בחשבון הטוויטר שלו: "אם כל כך מתחשק לקים ג'ונג-און להפציץ מישהו, אולי כדאי שיתחיל עם הספר שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ציוץ טופ גיר. טוויטר, אתר רשמי
שים ג'ל בפוני. הציוץ של קלארקסון/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully