וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרנדה לכלי מיתר בדאבל די מז'ור: מוצרט עם שדיים

14.10.2014 / 9:53

רוח שטות נחה על דוגמנית הקעקועים שרה אקס מילס, שהחליטה להניע את שדיה על פי "מוזיקת לילה זעירה" של מוצרט במסגרת וידאו שהפך במהירות לוויראלי. צפו (רצוי לא בעבודה)

יוטיוב

דוגמנית הקעקועים שרה אקס מילס החליטה להכניס קצת קולטורה לחיינו, ולנגן את היצירה הקלאסית "מוזיקת לילה זעירה" למוצרט באמצעות שדיה. טוב, אולי "לנגן" היא מילה חזקה מדי. פשוט להניע את נכסיה על פי המוזיקה, במעין התכה מהפנטת בין גבהות מצח לטראש טהור.

השליטה מעוררת הפליאה שלה בצמד עופריה המסולקנים הביאה רבים לתהות אם לא נעשתה כאן מניפולציה באמצעות עריכה בדיעבד או אפילו מכות חשמל, אבל שרה מילס הבהירה בעמוד הפייסבוק שלה שממש לא. "מספר האנשים שאומרים שהווידאו מזויף מחמיא, אני באמת עד כדי כך טובה?", היא כתבה. " יש כמה תיאוריות מפורטות על תיל שנמצא מתחת לציצים שלי ואנשים מאחורי הווילון מושכים בחוטים… תרשו לי להבטיח לכם, הציצי שלי אולי מאוד מזויף, אבל הסרטון מאוד אמיתי. התעלומה נפתרה, אין בעד מה".

אחרי שהסרטון רץ ברשת לאורך היממה האחרונה, כתבה מילס בעמוד שלה: "אני לא מסוגלת לבטא את הרגשות שאני חשה באמצעות פוסט אחד כאן… הסרטון שלי ממש הפך לוויראלי. לחיי העובדה שאני ווירדו עצומה עם חוש הומור מוזר, זמן פנוי וציצים מזויפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully