וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רוברט דאוני ג'וניור מגיע ל"קפטן אמריקה 3" בתור האיש הרע

14.10.2014 / 13:44

על פי הדיווחים לא זאת בלבד שאיירון מן צפוי לקחת חלק ב"קפטן אמריקה 3", אלא שהעלילה תתבסס על הקומיקס "מלחמת האזרחים", שבו קפטן אמריקה ואיירון מן נלחמים זה בזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיש הרע? רוברט דאוני ג'וניור כטוני סטארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנם אין לכך אישור רשמי ממארוול, אבל מקורבים רבים להפקת "קפטן אמריקה 3" מסרו לכלי התקשורת בחו"ל כי רוברט דאוני ג'וניור נמצא בשלבים האחרונים של משא ומתן להשתתפות בסרט, וכי יחזור לגלם בו את איירון מן, עמיתו של קפטן אמריקה בחבורת הנוקמים. על פי הדיווחים הסרט יתבסס לפחות במידת מה על הקומיקס "Civil War" ("מלחמת האזרחים"), ספיישל של מארוול פרי מכחולו של מארק מילר (האחראי בין היתר גם על "קיק-אס") שפורסם ב-2006-2007 וכלל בו את הקפטן ואת איירון מן, כמו גם דמויות רבות אחרות מעולמה של מארוול. על פי הדיווחים מדובר בראשון מסאגת סרטים חדשה של מארוול שתעסוק בנושא הזה.

מעבר לליהוק מה שמעניין במיוחד ב"מלחמת האזרחים" הוא העלילה שלו: הממשלה מחליטה לבצע רישום מסודר של כל גיבורי העל, כולל חשיפה של שמותיהם האמיתיים, כדי שתוכל לנטר ולשלוט בהם. ההחלטה הזו יוצרת קרע בקרב הגיבורים המצדדים בה ואלה מהם שמתנגדים לה, מה שמוביל למלחמת אזרחי על ביניהם. במקור קפטן אמריקה הוא בין המתנגדים להחלטה ואילו איירון מן בעדה, אבל מלבדם ישנם המון גיבורים מוכרים כדי שאכן אפשר יהיה לקרוא לעניין הזה 'מלחמה' - ספיידרמן, דרדוויל, האלמנה השחורה, הלפיד האנושי ורבים אחרים.

הזכויות על חלק מהדמויות האלה אינן ברשות מארוול כרגע. הלפיד האנושי יחד עם יתר חבריו ל"ארבעת המופלאים" נמצא אצל פוקס, שמתכננת ריבוט שיגיע לאקרנים באוגוסט 2015, ואילו ספיידרמן נמצא אצל סוני, שמתכננת להוציא את הסרט השלישי בהרפתקאותיו ביוני 2016, חודש אחרי ש"קפטן אמריקה 3" אמור להגיע. במקביל מתקרבים שחקני "הנוקמים" לסיומי החוזים שלהם.

כריס אוונס, שמגלם את קפטן אמריקה, כבר הביע את רצונו לפרוש ממשחק עם תום החוזה שלו עם מארוול - הוא מחויב לששה סרטים, מתוכם כבר כיכב בשלושה ובשנתיים הקרובות יגיעו "הנוקמים 2" ו"קפטן אמריקה 3". לעומתו רוברט דאוני ג'וניור כבר סיים חוזה אחד והתחיל את השני, שבמסגרתו כבר הצטלם ל"הנוקמים 2" ועתיד להופיע גם בשלישי, שלדברי דאוני ג'וניור כנראה יהיה האחרון שלו. העובדה שהנוקמים המקוריים עומדים לעזוב לפחות בחלקם, משמעה שראשית, מארוול תצטרך למצוא דמויות שיחליפו אותם וימשיכו את הסאגה; ושנית - הם עשויים למות, מה שעלילה כמו "מלחמת האזרחים" בהחלט יכולה להניב.

כזכור, מארוול שיבצה את יציאת "קפטן אמריקה 3" בדיוק באותו יום במאי 2016 שבו וורנר, האוחזת בזכויות לדמויות של DC Comics, תכננה את "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". וורנר מצמצה ראשונה ומצאה תאריך אחר לגיבורי העל שלה, אבל כעת העלילה האפשרית של מארוול עשויה להוציא את הרוח ממפרשי וורנר, מאחר שגם בה גיבורי על אהובים לוחמים זה בזה. יהיה מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully