וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות במו"מ על התפקיד הראשי ב"בן חור"

16.10.2014 / 17:21

לפי "ההוליווד ריפורטר", גדות נמצאת בשלבים הראשונים של המשא ומתן על התפקיד הנשי הראשי ברימייק ל"בן חור" שעתיד לצאת בשנת 2016. בתוך כך, הודיעו אולפני האחים וורנר כי בשנת 2017 ייצא הסרט "וונדר וומן"

גל גדות ממשיכה לעורר הדים בהוליווד. "ההוליווד ריפורטר" מדווח כי גדות נמצאת בשלבי המו"מ הראשונים על התפקיד הנשי הראשי ברימייק לסרט "בן חור". הרימייק ל"בן חור", בבימויו של טימור בקממבטוב, עתיד לצאת לאקרנים בשנת 2016. השחקן ג'ק יוסטון יגלם את דמות העבד שנבגד ע"י חברו הטוב וכעת נאבק על חירותו. גדות, אם יצלח המו"מ, תגלם את אסתר, השפחה בה מאוהב בן חור.

במקביל, הודיעו אולפני האחים וורנר כי בשנת 2017 ייצא לאקרנים סרט "וונדר וומן" בו גל גדות צפויה לגלם את התפקיד הראשי. גדות תגלם את תפקיד וונדר וומן גם בסרט "ליגת הצדק: חלק 1" שייצא בשנת 2017. לצידה של גדות צפויים להופיע בן אפלק כבאטמן והנרי קאוויל כסופרמן.

הודעת אולפני האחים וורנר, במסגרת ישיבת בעלי מניות, כללה התייחסות גם לסרטים נוספים המתבססים על עולמות הקומיקס של DC קומיקס. בשנת 2018 צפוי לצאת הסרט "פלאש" והאחים וורנר הפתיעו והודיעו כי השחקן הצעיר עזרא מילר יגלם את דמות גיבור העל המהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully