וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שמאמין לא מפחד: אהרון קשלס ונבות פפושדו יביימו את סרטם ההוליוודי הראשון

16.10.2014 / 21:35

במאי "מי מפחד מהזאב הרע" יביימו את סרטם ההוליוודי הראשון - חידוש למותחן הנקמה הצרפתי-הונג קונגי עטור השבחים "Vengeance" של הבמאי ג'וני טו, עבור אולפני סוני

אהרון קשלס, נבות פפושדו. ראובן שניידר,
אהרון קשלס/ראובן שניידר

אחרי שתי הצלחות ישראליות חובקות עולם, יביימו אהרון קשלס ונבות פפושדו את סרטם ההוליוודי הראשון, כך מדווח 'דדליין הוליווד'. אולפני סוני שכרו את השניים לביים חידוש למותחן האקשן עטור השבחים "Vengeance" ("נקמה") מ-2009, של הבמאי ההונג קונגי ג'וני טו. הסרט עקב אחר שף צרפתי שנשבע לנקום ברוצחי בעלה של בתו ושני ילדיהם בהונג קונג, והיה מועמד לפרס דקל הזהב בפסטיבל קאן באותה שנה.

קשלס ופפושדו קנו לעצמם שם עולמי באמצעות שני הסרטים שביימו "כלבת" ובמיוחד "מי מפחד מהזאב הרע", שני מותחני אימה שהפכו לסרטי פולחן בקרב חובבי הז'אנר בפסטיבלי סרטים ברחבי הגלובוס, עד כך כך שקוונטין טרנטינו הכתיר את "מי מפחד" כסרט האהוב עליו לשנת 2013. הפרויקט הנוכחי של השניים, שהחודש יצא לאקרנים בארה"ב, הוא הסרט "ABCs of Death 2", אנתולוגיה שזכתה לשבחים רבים המורכבת מ-26 סרטי אימה קצרים על פי הא"ב - קשלס ופפושדו ביימו מתוכו את "F is for Falling".

החידוש דווקא לסרט נקמה של במאי מהמזרח הרחוק מתאים על פניו לצמד הבמאים, שהפגינו בסרטיהם השפעות מסוג הקולנוע הזה, ובעיקר הקוריאני. השניים היו אמורים לביים סרט ישראלי נוסף פרי עטם, "היו זמנים בפלשתינה", מערבון שאמור להתרחש בימי המנדט הבריטי, אבל הוא נדחה למועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully