וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה קטסטרופ: "הכוכב הבא צרפת" מתרסקת

17.10.2014 / 19:37

לאחר פתיחה מעודדת, נתוני הרייטינג של "הכוכב הבא צרפת" נחתכים בחצי ובהפקת התוכנית בצרפת החליטו לסיים את שלב האודישנים מוקדם מהמתוכנן

יח"צ - חד פעמי

טלרמה, המגזין המוביל בצרפת לענייני טלוויזיה, מפרסם היום (שישי) כי הגרסה הצרפתית של "הכוכב הבא" בצרות צרורות. לפי הדיווח, התוכנית המשודרת בערוץ M6 סבלה מירידה חדה ברייטינג שלה בחודש האחרון: מ-3.8 מיליון צופים לתוכנית הפתיחה ששודרה ב-25 בספטמבר, ל-1.9 מיליון צופים לתוכנית האחרונה ששודרה אתמול.

לפי הדיווח, התוכנית ספגה ביקורות קשות ברשתות החברתיות, שהאשימו אותה בפטפטנות יתר, פאתוס עודף ואורך מוגזם. בעקבות זאת, ניסה הערוץ ליישם את הביקורת הבונה ולהפוך את התוצאה להדוקה יותר, אך גם זה לא עזר. הפתרון החדש של M6, שבלי קשר לכישלון "הכוכב הבא" נמצא בתקופה קשה, הוא לקצר את שלב האודישנים ולעבור כבר בשבוע הבא לשלב הבא. הימור שמוטב כי יצליח, שכן לפי הפרסומים, הייבוא הישראלי עולה ביוקר לערוץ הצרפתי המדשדש – 600 אלף יורו לתוכנית.

בנוסף, ב"טלרמה" נמתחה ביקורת על התוכנית, ולדבריו אפשר להבין את ההתרסקות של "הכוכב הבא" שכן מדובר ב"לא יותר מקוריוז ארוך ומגושם, שלא באמת מחדש או מעניין".

כאמור, נתוני הפתיחה של "הכוכב הבא צרפת" עודדו את אנשי קשת שכן בכך נבלמו הדיווחים על כשלונו במדינות גדולות אחרות (בבריטניה העונה בוטלה לפני שידורה, בגרמניה העונה הופסקה באמצע ובארה"ב עדיין קיים ספק לקיום העונה הבאה) בזכיינית יוכלו להתנחם בעניין שמעוררת העונה הבאה שתשודר בישראל לאור ההחלטה לשלוח את הזוכה בעונה לאירוויזיון 2015.

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully